90dňová diéta od utorka (19.10),kto ide?

Príspevok v téme: 90dňová diéta od utorka (19.10),kto ide?
hop hop

čaute,pred nejakým časom som držala túto dietu zhruba mesiac a pomáhala,no potom stresové okolnosti mi nedovolili akosi pokračovať a chcem sa k nej vrátiť..
budem rada ak sa niekto pridá..
chcem zhodiť cca 8kg ktoré som pribrala zo zdravotných dôvodov a keďže som študentka výšky,nemám čas na fitko tak moc..
čakám na Vás :)

dirtee

@kosticka po 90dnoch by musela byt kazda velmi hlupa ak by zacala zrat jedno cez druhe. Za 90dni si clovek osvoji ine strahovanie takze yoyo efekt ee. U mna sa tak nedeje a ani sa nestane.

dirtee

@hop hop ahoj zlatik, ano suhlasim, bielkovin by malo byt co najviac a pre tych co nam bielkoviny chutia je jednoduchsie si brusko pchat kurou ako cestovinami. Ale 90dnovka nie je zla a funguje, 90 dni sa napchavat maskom by bol urcite vacsi problem ako striedat dni podla 90dnovky.
anyway, ja uz svoj system mam, a funguje a snad si ho kazda najde, ktora ale necaka vysledok za dva tyzdne ale radsej ide pomaly a v pohode. Drzim palce dievcata

kostička

Baby,takúto dietu Vám neradím.Keď prestanete vznikne jo-jo efekt a ešte viac priberiete.Musíte deň začať zdravými raňajkami s málo kcal a
veľa živín,aby Vás to naštartovalo na
celý deň.Treba jesť 5 x denne v malých
porciách a čistiť si telo.
klikni -odkaz odstránený-

hop hop

dirtee
ahojky,takže ja tou dietou koniec koncov nezačínam.mam pravdu,je tam vela sladidla,tukov..kalorii..
si zober ješ na den uhlohydrátov-sladké, potom škroby-zemiaky atd .čo obsahuje cukor a ovocie-cukor ťažšie stravitelny..a iba jeden den bielkoviny-strava na chudnutie by mala sa skladať iba z bielkovin s čo najmenším prísunom cukrov..len tích lahko stravitelných..takže ja vas opúšťam ale budem chodiť pozerať či držíte..

bambi25