Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Postinor a VÝTOK

Príspevok v téme: Postinor a VÝTOK
katalinka

pred mesiacom som musela užiť Postinor.. menzes mi meškal asi dva týždne ale nakoniec sa dostavil čo som bola hrozne happy. No a teraz sa mi objavil výtok, hnedý až krvavý, čo to preboha je ??? Može to byť následkom Postinoru? Ten som ale užila pred mesiacom.... poraďte prosííííím.

Textová Inzercia

Osobný rozvoj inak

Riešenie Vašich osobných problémov jednoduchým, účinným a tým najprirodzenejším spôsobom. Staňte sa sebe tým najlepším liečiteľom.

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma.Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.