Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako ďalej ?

Príspevok v téme: Ako ďalej ?
driver

Zdravím Vás,
neviem či je toto to správne fórum kde by som mal napísať, a či to bude mať nejaký význam, ale skúsim to.
Mám 21 rokov a nebaví ma spôsob života ktorý momentálne žijem. Už ma nabví sedieť doma, resp. ísť von väčšinou nasilu iba preto, aby som vypadol z bytu. A keď aj idem von, tak stále sám. V skratke, potrebujem nájsť, spoznať nových ľudí, proste nájsť si aspoň pár priateľov. Síce študujem na výške, ale v ročníku (a vlastne ostatné ročníky sú na tom rovnako) sme "pozbieraný" vlastne z celého slovenska, a prednášky máme asi tak 2x mesačne. Čiže toto nie je spôsob. Posedávať po baroch s pohárikom v ruke, vymetať všetky diskotéky v meste zas nie je moja záľuba. V lete som vybehol občas niekam na bicykli, ale teraz sa už pomaly nedá ani to, zima je vonku. A tak zasa sedím celé dni doma, nie žeby som od rána do večera závisláčil na internete či ležal pred telkou, ale skrátka nemám prečo ísť niekam von, teda ak nepočítam nejaké nákupy a podobné nutnosti. Jednoducho nemám s kým, a čo mám robiť vonku sám? Máte niekto nápad, ako a kde sa dnes v mojom prípade dajú nájsť priatelia? Hádam nie som až tak beznádajný prípad....
Ďakujem

(poprosil by som seriózne odpovede, o hlúpe poznámky nemám záujem)

jajka001_

najdi si priatelov s podobnymi zaujmami ake mas ty. ak ziadne zaujmy nemas, vytvor si ich. priatelov najdes tam kde su tie zaujmy, alebo ako pisal lost, na zaujmovych forach na nete.

lost

Kamosi z dectva ?
Ci by sa nedalo znovu nadviazat kontakt, ak zapadaju do OK kategorie..
Sudedia?
Nejaky v tvojom veku v tvojom okoli?
Alebo najst si niekoho, jedneho kamosa ak este nemas a nech ta zoznami s viac kamosmi, a vyberies si ci zapadnu do normalnej "OK" skupiny :)
alebo "inzeraty" :)
ze hladas kamosa na sport, indoor az outdoor.