Učitelka na 1. stupni ZŠ

ninoč

Jééj,ďakujem veľmi pekne za informácie :) .

Ak som to správne pochopila, tak keby študujem na 2. stupni na vš(Mgr.) učiteľstvo pre primárne vzdelávanie, tak by som mohla učiť na 1. stupni zš?Nie?

Takže písomné skúšky boli z všeobecno
vedomostného rozhľadu ( ako som sa dočítala na stránke univerzity)s presnými tézami resp. okruhmi?Bola tam dosť potrebná aj matematika príp. niektoré jej konkrétne časti?

Tiež som čítala na stránke univerzity, že na predškolskú a elementárnu pedagogiku sa talentové skúšky nerobia..Takže tie ústne (praktické) sa už nerobia?

Tu je môj mail: alenasimova76@gmail.com

Bola by som určite rada, keby sa nejako dohodneme o tých materiáloch.

A ešte raz ďakujem za informácie :)

Nerinka

Ja to študujem, v BB - Predškolskú a elementárnu pedagogiku, po skončení Bc. môžeš robiť učiteľku v MŠ alebo pokračovať štúdiom - buď v Mgr. Predškolskej pedagogike kde by si potom mohla robiť aj vyššie postavenú osobu alebo ísť na Učiteľstvo pre primárne vzdelávanie (tam chcem ísť ja). Dá sa potom spraviť aj doktorát.

Zlé informácie.. 0 stupeň je pre MŠ - predprimárne vzdelávanie (nie prvý sko som tu niekde čítala) a 1. stupeň je ZŠ (primárne vzdelávanie, nie druhý).. Ak to chcete ísť študovať tak toto Vám musí byť 100 percent jasné.

Uplatnenie myslím je. Ale musíš byť osoba: kreatívna, s veľkou fantáziou, nebáť sa komunikovať, trpezlivá. Štúdium nie je až také jednoduché ako sa môže zdať. Je tam ťažká matematika, pri ktorej treba vedieť logicky uvažovať - pri učiteľstve pre primárne vzdelávanie máš napr. didaktiku matematiky, inak je mat. gramotnosť v 1. ročníku Bc. PEP. Mne osobne najväčší problém robí TV, tá je v 3. ročníku, v 1. pol roku - ale možeš si ju vybrať aj ako výberový predmet ak budeš chcieť ale neviem kto by chcel TV :-).