Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Prestane krvacanie po vysadeni HAK?

Príspevok v téme: Prestane krvacanie po vysadeni HAK?
Sima3355

Dobry den,
mam cystu s ktorou musim ist na operaciu no mozem ist najskor za mesiac pretoze chcem dochodit tento polrok lebo v marci maturujem. Zacala som brat HAK a kvacam uz 3 tyzdne. Dr. povedala, ze to je tou cystou a ze podla nej inou HAK sa to neupravi. Neviete nahodou, ci keby tu HAK vysadim ci krvacanie neprestane?? Pretoze za toto mi to nestoji. Dakujem.

Inner

ja ked som vysadila HAK po 8 dnoch, mala som krvacanie tiez 3 tyzdne. Ale nebolo to silne. MOzes byt z toho chudokrvna, tvoja gynekologicka ti mala odporucit nejaky medicinsky postup, minimalne spravit ultrazvuk. Take dlhe krvacanie v poriadku nie je. Neviem ti poradit, ci to vysadit alebo nie (pretoze po vysadeni moze prist dalsie krvacanie zo spadu hormonov - ake nastava v 7-dnovej pauze pri brani HAK), no napis svoju otazku na antikoncepcia.com. Tak ti poradia, mozno uz dnes si tam najdes odpoved, ked cim skor napises.