zúfalá zo seba

Príspevok v téme: zúfalá zo seba
waja

Ahoj,
dostala som sa do situácie, z ktorej neviem ako von. Študujem medicínu ale vždy pred skúškami sa úplne zložím. Stále mi zneje v hlave,že na to nemám, mám depresie, plačem a nedokážem sa učiť. Som z toho potom ešte nervóznejšia, pretože nestíham. Zázrakom sa mi podarilo spraviť skúšku z anatómie, ale ani som z toho nemala radosť.A teraz,keď ma čaká ďalšia skúška, som na tom ako predtým. Len zbadám knihy a už sa mi chce plakať. Možno je to tým,že sa mi to spája s ďalším semestrom a zase s izoláciou od ľudí, pretože budem zase sedieť len nad knihami a nikoho nebudem chcieť vidieť. je to tak rok a pol...chcela som odísť,ale nenašla som nič, čo by som dokázala študovať....k tomu bola celá rodina smutná a horekovali,že čo budem študovať. Mám dvesto chutí odísť zo školy ale neviem, čo ďalej. Všetci majú pocit, že je všetko ok, ale nie je, vôbec sa to nezmenilo. Mali ste podobný problém? Ako ste ho riešili? ďakujem

Tany

Ja som mala ten istý problém keď som začala vlani chodiť na Vš, nakoniec som odišla a tento rok som začala opäť študovať a som šťastná že som sa tak rozhodla :)

veressa

ja som tiez v koncoch. nie z toho ze by som na nu nemala, keby chcem tak to dotiahnem aj na ing, ale z toho ze ma to nebavi, ten obor sa mi zhnusil, nezaujima ma a neznasam ho. bc dokoncim a arrivederci.

M74

Ja som študoval technickú školu a medikov som ľutoval. Snáď od začiatku semestra sa učili na skúšky. Nás skúšky začali zaujímať tak týždeň pred termínom, niekedy aj menej :-)

tiez smutnaa