Ex-priatelka..a otázka

Príspevok v téme: Ex-priatelka..a otázka
xbikl32

Zdravím všetkých,
Úvodom chcem povedať, že mi je jasné, že táto téma tu už bola X-krát, ale mám pocit, že rozdiel je v jednotlivých detailoch. Mám priatela, sme spolu rok a pol, ja študujem v Prahe on žije a pracuje na Slovenku, mal predomnou partnerku 2,5 roka rozišli sa z jej iniciatívy, napriek tomu, že ona si za neho našla náhradu, on jej ponúkal, aby si to ešte rozmyslela a vrátila sa k nemu......V tom som prišla ja, začali sme sa schádzať, atď atď..no a problém nastal vtedy, keď som zistila, že sú stále v kontakte (ICQ, facebook) mala som tú \\\"česť\\\" si raz prečítať o čom sa bavia a bolo to v duchu ako si rozumejú, ako sa dopĺňajú, aký majú spoločný humor a proste, že sa majú radi...občas sa stretnú, on mi o tom síce povie, lebo už sa bojí, aby som na to neprišla z inej strany, ináč mám pocit, že by to tajil....keď sa ho opýtam, či ju má stále rád, odpovedá ako z encyklopédie mužského chovania \\\"nie nie, ja mám rád len teba\\\"....neviem no, on sa s ňou rozísť nechcel, stále tvrdí, že sú kamaráti. Ja mu nič zakazovať nebudem, každý sme slobodní, ale dosť ma to...teraz budem impertinentná..\\\"SERE MA TO!!\\\" uberá mi to sebavedomie, lebo ju má každý rád, je pekná, múdra, vtipná.....čo s tým??

hmmm02

Takze ako prve ti musim napisat to co je vo vztahu najdolezitejsie, ze mu mas doverovat! Nechaj to tak, neryp sa v tom, samozrejme, ale neoslepni uplne, lebo vies-doveruj, ale preveruj. Ak ho vsak budes kontrolovat, pripadne nedajboze robit sceny a prilis sa vypytovat a prilis sa uistovat, tak ho budes odhanat rovno do jej narucia, alebo niekoho ineho.