antibiotika a imunita!!!

Príspevok v téme: antibiotika a imunita!!!
lucia666666

Dobrý deň, chcem sa opýtať, mám 18 rokov a dosť často bývam chorá. Začalo to asi pred 3 rokmi, keď som dostala infekčnú mononukleózu, ktorú som síce prekonala ale potom som trpela častými angínami, čo spelo k tomu, že mi pred 2 rokmi museli vybrať krčné mandle. Ešte predtým , ako mi ich vybrali, som užívala pri každej tej angíne antibiotiká, no už nepomáhali a taktiež nepomohli ani penicilínové injekcie, respektíve možno pomohli ale prešli 2-3 týždne a opäť som bola chorá. Mala som oslabenú imunitu, užívala som Wobenzym aj Hlivu ustricovú ale nejak mi to tú imunitu neposilnilo. Po výbere mandlí to bolo lepšie- nemala som už angíny, ani antibiotiká mi už nepredpisovali, respektíve moja lekárka mi ich chcela predpísať aj pri malom zápale hrtana ale krčný lekár to zamietol. Momentálne prvý rok študujem na vysokej škole a mám pocit, že znovu začalo to isté. Každú chvíľu som prechladnutá, momentálne som chorá, mám aj teplotu a zapálené hrdlo, moja doktorka mi predpísala antibiotiká(bez vyšetrenia výterom), no nevybrala som si ich, užívam lokálne len Bioparox. Pred mesiacom som užívala penicilín a asi pred 2 mesiacmi niečo iné, neviem, či je dobré znovu začať užívať antibiotiká. Aký máte nato názor vy? A ako si mám potom posilniť imunitu? Moja rodina si myslí, že robím zle, keď neužívam tie lieky, tak poraďte, čo mám robiť. Chorá som už 4tý deň ale už je to lepšie ako napríklad predvčerom. Viem, že s antibiotikami by mi asi choroba prešla rýchlejšie ale čo by bolo potom?

zuzulkaaa

Na zvýšenie imunity sa mne osobne najlepšie osvedčil Hippokratin- osobná prísada, ktorú ti robia "na mieru" a dopĺňa chýbajúce stopové prvky - ja, odkedy ho používam, som nebola ani raz chorá, ani nachladnutá a to robím vo veľkom kolektíve a chrípka u nás ozaj zúrila.

RNG