Veľká otvorená rana na spánku

Príspevok v téme: Veľká otvorená rana na spánku
Nefertiti217

Dobrý deň, SÚRNE by som potrebovala poradiť ohľadom rany, ktorú má moja starká na pravom spánku.Ide o ranu, ktorá má cca 6,5 X 6,5 cm a nachádza sa na pravom spánku, vedie cez pravé oko (starká už na to očko nevidí :()a tá rana stále mokvá, resp.ide z nej hnis.Trvá to už dlho a nevieme si s tým dať rady.Čo je najhoršie, že starkú to ubíja ako psychicky, tak aj fyzicky.Hanbí sa vychádzať medzi ľudí, je z toho veľmi deprimovaná a stále plače, že je škaredá :( Prosím, pomôžte mi niekto, ak poznáte nejakého dobrého ľudového liečiteľa, alebo dobrého doktora, ktorý by jej vedel pomôcť dajte mi prosím hneď vedieť.Viete, tým že trpí ona, trpíme aj my,jej najbližší.Poslala by som aj fotografiu tej rany, resp.uverejnila by som ju, ale neviem či je to tu možné, príp.pošlem e-mailom.Prosím, nájdu sa ešte na tomto svete dobrí, láskaví ľudia, ktorí pomôžu ?

hmmmmmmmmmmm

ak ta rana mokva a ide z nej hnis, tak je infikovana, isla aspon na kontrolu?najprv treba zvladnut infekciu.a nech sa popyta ci by jej trochu nepolavila masticka, iruxol mono, pokial viem je len na predpist, obsahuje enzym,ktory setrne ostranuje, rozklada odumrete tkanivo.neviem ale ak je to s aplikaciiou na tvar a hlavne v okoli oka, treba sa poradit s lekarom.velmi dobre hiojive ucinky ma propolis, dostanes aj masticku,ale samozrejme treba konzultovat celkovy stav individualne.my nemozeme poradit zazracnu kuru, ked jej ju lekari nevedia dat.bohuzial.kolko ma babicka rokov?tu chemoterapi jej ponukli aku?ak ide o kozny nador, s predpokladom ,ze nie su nikde metastazy, tak su predsa aj lokalne cytostatika.

hmmmmmmmmmmm

to je hrozne, a to jej nemozu aspon nejako vycistit v lokalke?teda starka ma nejaky nador?ak ide o nador ten samozrejme sam o sebe spsobuje destrukciu svojim rastom, takze rana sa nezacli:-9urcite jej aspon dali antibiotika ku krytiu pred moznou infekciou?a nieco na bolest ,plus nieco na krytie?

ta3