Praca v Callcentre

efrom

Tiež som začínal v call centre počas výšky a pochvaľujem si doteraz. Ak aj niekto iný hľadáte prácu popri škole, skúste nájsť tu: www.jobee.sk

jajka001_

mne este stale volavaju, poviem prepacte nemam cas, oni ze zavolame neskor, poviem ze ok a uz nedvihnem :) a je vybavene.

xxxxxxxxxxxx

no pre mna to praca nebola clovek sa musi vediet vtierat a musi sa v tom vyznat v com robi. a clovek je aj od toho velakrat plateny kolko toho preda a tak...a teraz uz ti kazdy skoro zlozi hned ako sa predstavis...a mozno ti predtym vynada a posle ta do haja. Neoplati sa hlavne ked vies ze to nema vyznam co ponukas. ja som musela vo velkomeste ponukat za velke peniaze vysokorychlostny internet a k tomu bol este obmedzeny a vela ludi za par stoviek malo neobmedzeny tak aj to vela robi...ine je ked si v takom call centre kde len nieco aktivujes a riesis ine veci ako nieco predavat ci riesit reklamacie. A ano niekedy je aj sranda hlavne ked sa dovolas nejakej babicke a kazdy si vravi o svojom :)

lost

inac nahodou.. obcas je s nimi sranda :) myslim s telefonistami / telefonistkami .. hlane ak ma byt hovor pol minutovy a nejak sa predlzi na pol hodinu.. lebo mi dovolia sa pytat rozne veci :)

az teraz si uvedomujem, ze za posledneho pol roka mi nikto nevolal :((((

to je uz raz tak ked clovek nikomu nechyba - ani telefonistom :D

kaslunavas

Chodte na pohovor do PB vraj vam v ten den zavola vsetkym ako ste dopadli a uz sa neozve sranda a slubotechna cela directa

zuzkas

lost existuje aj také.internetové obchody majú takých pracovníkov.to by som brala aj ja,ale to telefonovanie bolo utrpenie!
..najprv ma to aj bavilo,ale po pár mesiacoch sa mi už plietol jazyk,boleli ma uši,z uší hlava a aj oči z pc...ja som volala len s majiteľmi fieriem,alebo z konateľmi a niektorí boli dosť odporní!

lost

skoda ze tam nemaju taku pracu ze "chat centre" :D
namiesto volania by som ako zakaznik napisal chat, lebo nie vzdy som v nalade niekomu vysvetlovat problem telefonom :D

zuzkas

ahoj ja som pracovala v callcentre v ba v telekomunikačnej spoločnosti 6 mesiacov a potom som sa liečila z tej práce aspoň ďalších 6 mesiacov.na uši to je dosť zaberák a aj na nervy!vkuse sa mi snívalo ako s niekym telefonujem a ľudia sú tiež rôzni,takže je to dosť náročné.ja som ponúkala zvýhodnené telefonovanie a internet,nebol to len predaj po fóne,ale aj rady uživateľom naších služieb.tákáto práca je podľa mňa vhodná len brigádne,alebo ak na tpp,tak len krátkodobo.

bibi123

podla mna niektore callcentra su potrebne-aby sa zistovala spatna vazba u zakaznika a tak sa mohla zlepsovat kvalita ponukanych sluzieb... taketo volania som zazila po kupe auta, vyuziti i.bankingu...samozrejme tiez niekedy nemam naladu, tak poviem, ze soferujem, nech mi zavolaju za polhodinu a ked nemam naladu stale, tak uz nezdvihnem:O)))ale vacsinou nemam to srdce neodpovedat.. uvedomujem si, ze je to niekoho praca a vobec nie lahka.. podla mna existuju take 4 zakladne typy-1 predajca-co nuti ku kupe(ponozky so striebrom) 2 predajca, ktoremu volaju zakaznici za ucelom kupy(ked ma clovek napr. zaujem o poistenie auta)3-helpdesk 4-zistovanie spatnej vazby po predaji...pokial sa nejedna o poziciu c.1, tak by som do toho isla... pre komunikativnych ludi je najlepsie sa zivit ustami...