Neviem komunikovať s kolektívom

Príspevok v téme: Neviem komunikovať s kolektívom
kolektiv-ja

mám 20 rokov, v podstate fajn,šťastný život, študujem na VS... Už dosť dlhú dobu /roky/ ma trápi to, že vždy ked som medzi spolužiakmi,zrazu mám pocit, že neviem o čom sa mám s nimi rozprávať. Ešte v škole je to ok , ale akonáhle sme partia niekde na chate /viac dní / ja sa nedokážem uvolnene zabaviť, stále som nejaká strnulá , neuvolnená ... Neviem nadviazať bláznivé debaty, neviem čo povedať, skor pocúvam a som ticho . Je mi do dosť trápne, lebo cítim že sa dostatočne nezabávam . Ešte na ZS a aj SS som mávala také "problemy" ze som nikdy nemala byť s kým na izbe, sedieť v autobuse ked sa šlo na výlet. Vždy ma to trápilo, lebo som sa cítila že vystávam ,nezapadám akosi do kolektívu. Často pocuvam že som tichá, pasívna... Ale ja fakt NEVIEM kde je problém , preco je to tak . Vecer na chate sa blazní kazdy , no ja mam chut úst spat . A pri tom tí ludia su v pohode.. / az na par výnimiek / Ked som doma, s naj kamoskou , medzi sesternicami ústa sa mi nezatvoria, ale akonahle som vo vacsej partii som totálne neukecana a cítim ze so mnou je NUDA ... Má tu niekto podobný problem ???

animka

napriklad ... mam priatela a jeho kamaratov este nepoznam...mam ist s nim na chatu kde budu vkastne okrem neho sami cudzi ludia a asi aj vo vacsom pocte...no a HA je tu problem , uz sa vidim ako budem len ticho sediet,lebo kedze tych ludi nepoznam tak ani netusim o com sa s nimi bavit,ked vediem konverzaciu s jednym dvoma ludmi tak si ju viem ustrazit a smerovat si ju tam kde je mne prijemne ale pri velkom pocte ludi je to nemozne...och neznasam to ...len ked niekedy je take tazke sa premoct aj to len aby som nevyzerala ako nudny introvert...

ahaja