Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Halucinácie, alebo niečo iné?

Príspevok v téme: Halucinácie, alebo niečo iné?
Scarlett13

Prosím o radu.Už dlhšiu dobu beriem antidepresíva LUDIOMIL mám z neho nežiaduci účinok a to zvýšený pulz (80-110 akokedy zaleží od kusov užitej tabl za deň 1-3 25mg) hovorila som to psychiatrovi, a kedže neexistuje náhrada na tento liek a je to jediný liek čo mi pomáha, pri mojich žalúdočných problémoch tak mi psychiater odporučil navštíviť kardiologa aby mi dal lieky na zníženia pulzu, kedže sa snažím otehotnieť tak som tam zatial nebola... no mám taký pocit že mám halucinácie alebo ako to povedať... opíšem... ked som v klude hlavne pred zaspávaním, tak cítim v hlave pulz a kedže som v klude mám pocit akokeby mi malo srdce vyskočiť,neskor ked už mám oči zavreté a snažím sa zaspať, tak ako mám ten tep v hlave tak počujem akokeby niekto vonku buchal kladivom na nejaký plech v rytme mojho pulzu v hlave, len v klude toto mám, a len na posteli a len na lavom boku na pravom boku ked ležím, tak mi to nerobí, viete mi prosím niekto poradiť, čo mám robiť, jedná sa o halucinácie, alebo o niečo iné??? môže to byť z tohoto lieku, beriem len tento jeden.dakujem

Scarlett13

Pre Svet21
DAKUJEM a možem sa spýtať aj ty si počula okrem bušenia aj nejaké zvuky? snažím sa to nevšímať no nejakých pár minút to nejde, až kým nezaspím...

svet 21

milá Scarlett13.To, či Ti zvýšený tep sposobuje antidepresívum,neviem,ale ja som to mala tiež,vadilo mi to búšenie presne ako Tebe,hlavne keď som ležala v kľude.Veľmi ma to rušilo.Tiež mi bolo doporučené,aby som navštívila kardiologa.Predpísal mi CONCOR cor.užívam pol tabety ráno a možem povedať,že odvtedy mám pokoj,ale užívam ten liek každý deň,nemám žiadne problémy s nejakými vedľajšímy účinkami a konečne ma nič neruší,lebo bolo to dosť nepríjemné,sama vieš aké to je.Tak sa neboj,choď na kardiolog. poraď sa a uvidíš,čo Ti povedia.