psychológ- KE alebo BA??

Príspevok v téme: psychológ- KE alebo BA??
Shaugnessy P

Netuším, či tu už bola takáto téma, alebo som jediný prípad, ale skúsim- snáď je môj problém riešiteľný. Zároveň sa chcem ospravedlniť za to, že nazov temy nemusí byť až tak výstižný, ale výstižnejší som nenašiel. Moj problém sa síce týka vo vzťahu s ostatnými ľudmi (ale asi to ešte nie je socialna fobia, ale je toho oveľa oveľa viac)- s týmto vas ale zatažovať nechcem. Viem, že som prípad skôr pre psychológa, ak nie pre psychiatra :/...Môj problém je ale taký, že študujem v BA, no bývam v jednej dedinke na úplne, úplne opačnom konci SR. Ešte pripomeniem, že u psychologa som vlastne ani nebol. Za posledné týždne som si vyhľadával psychologov v BA aj u nas na vychode (iba takých, kt majú zmluvy s mojou poisťovňou, lebo ostatní majú vzhľadom k študentom katastroficke ceny). A už by som sa k nejakemu aj vybral ale: Osobne si myslím, že mam veľké problémy(nie v škole, nie finančné, ale skôr psychickeho charakteru) a potrebujem sa zmenit. Od základu. Preto si myslím, že k psychologov by som mal chodiť asi dlhodobo. No neviem, či sa moj problem teraz nezhoršuje(alebo sa mi to iba zdá).
Mám podľa Vás zavolať psychologičke z východu (kde som teraz a budem tu ešte 2.5 mesiaca) teraz alebo čakať kým pojem do bratislavy?? Ešte pripomeniem, že mám režinku, Cestujem si vlastne zadarmo. 1 semseter som cestoval domov každý týždeň, 2. semester skoro každý týždeň (lebo sa mi už až tak nechcelo)...ale neviem či už to 5 hodinove cestovanie nie je trochu psycho :)
Alebo mam tých 2.5 mesiaca počkať??
Neviem, či mam silu hovoriť o svojich problemoch 2x, preto neviem, či mam ist ku 2 psychologičkam. Neviem, čo si o tom myslíte?

kpl