Pracujes ako spolocnicka?

LinaLinduska

Výber agentúry je veľmi dôležitý, je ich veľa, niektoré sú dobré, niektoré nie, každá má iné podmienky spolupráce. Ja som spokojná v www.spolocnicka-a-spolocnik.com
Ponuky dostávam pravidelne, poplatky nie sú vysoké, teraz je to 50 € za mesiac, je to za reklamu, a tak všetko, čo zarobím, ostáva mne. Už som pracovala aj pre takú agentúru, kde sa percentá platili, všetko má svoje výhody i nevýhody. Toto mi vyhovuje, že si všetko vybavujem sama a tak si sama určím, kam pôjdem, s kým pôjdem...je to len moje rozhodnutie. Popri štúdiu je to ideálne, ja sama študujem a stačí mi len raz za mesiac ísť. Vyhovuje mi aj to, že klienti sú len zo zahraničia, stránky sú zablokované a aj v angličtine sa takto môžem zdokonaliť.

Highclasslady

Ak máte záujem pracovať ako SPOLOČNÍČKA, ale na úrovni, odporúčam pozrieť www.spolocnicka-a-spolocnik.com, agentúra robí len reklamu a profily, je to len pre zahraničných klientov a platí sa len za reklamu 50 eur mesačne, všetok zárobok zostáva Vám.

21Janka

ak môžem poradím Ti. Mám skúsenosti, robotu robím asi 4 roky. Daj si záležať na výbere serióznej agentúry, nájdeš si na internete bez problémov. Postarajú sa Ti o všetko. Ja som mamička na materskej, robota je časovo nenáročná za dobré peniaze. Nemusíš sa stretnúť s každým.

Minotaurus

Nooo ja by som toto nedala a trochu závidím tým čo sa dá. Kamoška robí spoločníčku aj ma nahovárala. Keď ju vidím jak sa má dobre, niekedy mi aj fotky ukáže, celkom fešní takí uprataní, zarobí aj 4 litre mesačne.

Danielka18