stredná škola, príprava na vysokú a prestup - potrebujem pomoc :(

Príspevok v téme: stredná škola, príprava na vysokú a prestup - potrebujem pomoc :(
nevzdelana

som zúfalá, a bola by som rada ak by sa našil niekto kto by mi poradil poprípade mal podobnú skúsenosť či problém..

som v 2. ročníku odobornej strednej školy, a rozmýšlam o prestúpení na gymnázium...uvažovala som nad tým už pred rokom ked som bola ešte len v prváku, teraz ľutujem, že som to neurobila..prosím, čo si o tom myslíte, je to blbosť? hrozne sa bojím, či mi ten prvý ročník nebude veľmi chýbať, dohnať učivo z druhého by ešte problém nebol, v prípade, že by ma nechali pokračovať v druhom..
za tým všetkým je iba príprava na vysokú školu, veľmi ma to trápi, neviem či ma táto škola dobre pripráví ked daný odbor ktorý študujem ma nebaví, a dalej ho študovať ani nechcem.. chýbajú mi tu predmety ako fyzika, chémia, biológia, na ktoré ak tu zostanem sa budem musieť samostatne preorientovať, ale aj to mi robí starosti, neviem vôbec ako by som začala, bola by som na to sama...myslíte si že by bolo možné zo SOS ekonomickej ísť študovať napr prírodné vedy? zohľadnuje vysoká škola pri výbere študentov aj to, na akých stredných školách študovali? ...

prosím poradte, ak tu zostanem bude sa to dať? alebo mám prestúpiť? .. po dlhom uvažovaní som bola už rozhodnutá, že to risknem, ale mama sa ma furt pýtala, či som si istá, či to budem zvládať a takéto otázky ma o to viacej zneistili, aj ked vnútorne som bola presvedčená, že to zvládnem, ak veľmi budem chcieť....

prosím, čas sa kráti, už aj tak som ho stratila priveľa, chcem si prečítať aj vaše názory, vopred dakujem všetkým.

sweet_lolitta