Rodičia a priateľ

Príspevok v téme: Rodičia a priateľ
anonymka23

Mám 23 rokov, som študentka posledného ročníku VŠ a bývam s rodičmi. Mám priateľa, s ktorým chodím práve rok. S rodičmi som sa pohádala a povedali môjmu priateľovi, aby šiel domov a prišiel až budúci týždeň, aby som mala čas na učenie. Ale ja školu zvládam, len niekedy mám už nervy z toho, koľko nám toho dávajú. Keď odišiel, tak som sa nepohodla s rodičmi, ktorí mi zobrali mobil a nemohla som mu ani zavolať. Môj priateľ, aby sa ma zastal, tak im vyvolával a teraz sú rozhádaní. Priateľ si k nám prišiel pre veci a ja som chcela, aby sa udobrili, ale otec povedal, že ho tu nechce. Začal mi hovoriť, že na čo mi je taký chlap, keď na mňa žiarli a pod. On je len žiarlivý, ale nikdy ma neudrel. Aj keď má svoje chyby, ľúbi ma a aj ja mám svoje chyby a berie ma takú, aká som. Rodičia o ňom už nechcú počuť. Môžu mi zakazovať byť s ním? Priateľ mi povedal, že môžem ísť k nim, ale ja chcem, aby sa udobrili s našimi. Uvažujem aj o tom, že cez víkend nepôjdem domov a zostanem na intráku, aby som tomu dala čas. Myslíte si, že časom sa vzťahy dajú do poriadku a budú ho mať radi ako predtým???

anonymka23

Občas blbé reči, ale nemám zakázané chodiť von s kamoškami. To by som mu ani nedovolila. A boli sme aj spolu s kamošmi alebo aj s jeho známymi.

jajka001_

ako sa prejavuje ta jeho ziarlivost? teraz ta to mozno az tak neobtazuje ale ak ta stale vypocuva a ma blbe reci tak ver tomu ze to bude casom ovela neprijemnejsie. chodis von s kamoskami? alebo len s nim? ides von aj bez neho?
rodicia ti urcite chcu to najlepsie ale ty uz mas 23 a mala by mat moznost robit vlastne rozhodnutia a vlastne chyby

anonymka23

jajka001_, mobil mi neskôr vrátili, ale to bolo až potom, čo im stále vyvolával.

Má o mňa strach, aby som si niekoho iného nenašla, aby som mu bola verná, tak ma niekedy podozrieva, ale to len vtedy, keď nie sme spolu. Ale ja iného ani nechcem.

Inak ďakujem všetkým za Vaše názory..

jajka001_