Niekto ochotný na pokec, kto zažil neveru?

Príspevok v téme: Niekto ochotný na pokec, kto zažil neveru?
Kristinkita_1

Neviem, či sa dokážem správne vyjadriť. S priateľom som takmer rok. Má 29 rokov, ja 25. Pred týždňom sa stalo, že som mu našla úplnou náhodou správy (konktrétne 4000 správ za obdobie nejakých 3 mesiacov). Pre mňa to nebolo nič lichotivé.

Po jeho presviedčaní, že o nič neide, že to 18ročné dievča pre mňa nemôže znamenať konkurenciu, ktoré je od neho vzdialené 400km teda k ozajstnej nevere-fyzickej nedošlo... som mu dala šancu, resp. chcem vidieť "ako to všetko ľutuje".

Nájde sa niekto kto bol v podobnej situácii? Ja viem, že ma ľúbi, to človek cíti,,, bola to len zábavka z jeho strany?

poussine

Zazila som. Som teraz studentka na VS, po maturite odisiel studovat do zahranicia a sluboval hory-doly, ze on by nikdy nedokazal podviest, ze ja som jeho jedina, najlepsie a najkrajsie dievcatko na svete. Po polroku ma podviedol. Ja hlupa som odpustila, po 3 rokoch sa so mnou rozisiel... Ja by som uz nikdy neodpustila. Tolko som sa obetovala pre ten vztah a on ma oklamal a zlomil mi srdce.

danielaaa

Kristinkita, drzim ti palce, ale maj sa na pozore, ono chlapi su super herci, akonahle si bude isty, ze vsetko je ok, zacne rozky vystrkovat zase :) ale dufam, ze to nebude aj tvoj pripad

Kristinkita_1

Jáááj dievčatá, chlapi si asi musia stále masírovať svoje ego.

Neviem, ako bude náš vzťah pokračovať ďalej, ale "odvtedy čo sa to stalo" - ja nechápem, to ako keby ma išiel od lásky zjesť - žiadne hádky, zvyšovanie hlasu nič. Dokonca ani výnimočne si pivo nedá, čo u neho bolo nepredstaviteľné... Jednoducho sám povedal, nebude kecat, ani motat... on mi to dokáže, len som zvedavá, ako dlho mu to vydrži.... ale dúfam len, ze sme si to proste len vyjasnili, a obaja z nás prisli nato, ze nechceme jeden o druhého príst. Pretoze chybu urobil kazdý z nás.

Popolnazemi