Religionistika - štúdium na VŠ

Príspevok v téme: Religionistika - štúdium na VŠ
roman19

Je tu niekto kto studuje alebo studoval tento odbor na vysokej skole?Rozmyslam ze si dam prihlasku na greckokatolickej fakulte v Po ale osobne nie som velmi katolicky zalozeny, ani nechcem byt knazom ..len ma vzdy bavilo ucit sa o vselijakych nabozenstvach na celom svete a tak chcem vediet ci aj tento odbor je takto stavany alebo ci sa zameriava len cisto na krestanstvo a ci to nie je nudne atd.

0vecka

2 Anulienka to ze je to pohodove studium o tom nikto nepochybuje... to ze po skonceni budu viac ako 2/3 studentov nezamestnanych tiez nie

Anulienka 73

Ja študujem práve religionistiku v Po. Som maximálne spokojná čo sa týka štúdia i prístupu na tejto škole :) Samozrejme, že prednášky máme so seminaristami, ale nemaj obavy toto štúdium sa nezameriava len na kresťanstvo. Prechádzame postupne vývoj náboženskeho myslenia, od pravekých predstáv, až po dnešný islam, judaizmus, konfucionizmus, taoizmus, archeologia, v prvom ročníku sme mali teroiu ateizmu. Aj ked niekto ťa odhovára, že nulové uplatenie, nemal by si to riešiť, pretože religionistika je dosť mladý odbor a verím že v nasledujúcich rokoch bude mať vačšie uplatnenie :) Je to krásne, obohacujúce štúdium, ktoré Ti pomože v Tvojej perspektíve uvažovať čo ma fakt na tomto svete zmysel :)

roman19

Nechapem preco ste taki negativisticki a zaujati voci tomuto odboru..Akoze co teraz vsetci do jedneho maju studovat strojarinu a sa stahovat do bratislavy? Ja nemam mozgove bunky na strojarstvo ani medicinu ani matematiku..takze musim jedine studovat nejaky filozoficky alebo humanitny odbor a viem ze tento by ma bavil.A predsa kolko ludi sa naozaj potom venuje v praci tomu co vystuduje? V dnesnej dobe veelmi malo a to je aj vyhoda teoretickeho odboru ze sa da potom pracovat v roznych oblastiach.

ATIDE/ESMERA