antidepresiva pre sofera

Príspevok v téme: antidepresiva pre sofera
jasomto

Dobry den, vedel by mi niekto poradit?
Moj otec pracuje ako profesionalny sofer a dlhsi cas trpi na depresie, ktore sa casom prehlbuju. Odmieta vsak ist k psychiatrovi a dat si predpisat AD, pretoze sa boji, ze maju vedlajsie ucinky (znizena koncentracia, ospalost), nasledkom coho by mohol sposobyt havarku. Nestretli ste sa niekto s podobnym problemom? Pripadne Vasi znami...aky druh AD je v tomto smere najvhodnejsi? A este, nevedeli by ste mi odporucit nejakeho fakt dobreho psychyatra v okrese Zvolen, pripadne Žiar nad Hronom?

RNG

Jasomto, chemicke lieky patentovane su vlastne nove zamorenie na zemi, kedze na to aby si dostal patent musis dokazat ze su tu latky ktore si prvy ty vytvoril a predtym neexistovala nikde.Tj je to nieco co zamoruje. Niekedy ludom pomozu na urcity cas, ale ked telo nevie, ako sa ich zbavit celkom, postupne zamoria natolko, ze sa musia prerusit.
Naproti tomu prirodne latky nezamoruju telo, lebo sa v tele nachadzaju aj v potravinach co jeme, ale z nejakych dovodv ich nevieme dost v jedle dostat alebo pouziut na vytvorenie neurotransmiterov, Tak casto doplnky roznych polotovarov na ne telu pomozu.
A ked aj nie, neuskodia
A je ich hromada, problem je len si najst tie, co telo potrebuje. Kedze ale su neskodne, clovek to moze sam na sebe skusat a zistit, bez nebezpecia skodlivych postrannych ucinkov.
A spravidla citis ucinok za par dni najneskor pri dostastocnych davkach.
QAle ako som povedal, najprv si naprav travenie, hormonalne hladiny a az potom ked to nestaci chod na polotovary a ine latky na neurotransmitery.

jasomto

..urcite to pozriem, su to dobre rady :).
RTG, vidim, ze sa vyznate v liekoch a tak by som na vas mala este jednu otazku, ked mozem :)