štúdium psychologie na Slovensku

Príspevok v téme: štúdium psychologie na Slovensku
Barbora_Bn

Ahojte , študujem zatiaľ len prvý ročník na gymnáziu , zaujíma ma psychologia , chcela by som ju po skončení gymnázia študovať na vysokej škole . Chcela by som sa však spýtať ,či o tom nemáte nejaké info , či ste niečo také študovali a pod .
Vždy som mala na vysvedčení jednotky , teraz sa tam objavia nejaké dvojky asi .. Chcela by som sa spýtať z čoho je dobré maturovať , niektorí hovoria ,že najskôr musím ísť na všeob.lekár , čiže chémia a biologia , iný ,že to nemusím , že stačí biola a noska , tak neviem ...
Ešte by som sa chcela spýtať či niekto neviete , že ako to tam vlastne je , lebo ja by som nechcela byť psychologička , ktorá len chodí napr. po školách a dáva klasické rady, ako sa učiť atď ..
Ďakujem za rady :-))) Keď tak môj e-mail je bajabn@azet.sk

Barbora_Bn

Jankaa a Tpch , ďakujem ,že ste sa ozvali .
Shishi , vypisuj si svoje hlúposti niekde , kde to ľudia majú záujem čítať , nie sem .Ďakujem .

tpch1

shishi, dennodenne pozerat na plesnivych vtakov a strkat prsty do zadku za ucelom prehmatania prostaty? Ty si asi uchyl...

tpch1

Aj psychologovia sa specializuju a cuduj sa svete, niektori robia aj na poistovnu :-D To su vsak klinicki psychologovia, ktori sa zaoberaju najma psych. poruchami a robia psychoterapiu a diagnostiku testami, ale pozor, nezamienat s psychiatrom, to je lekar specializovany na dusevne choroby. Su rozne specializacie psychologov-poradenski, dopravni, pracovni atd, otvorit si vlastnu poradnu ci ambulanciu si mozes az po istej praxi a predpisanom vzdelani.

jankaaaaaaaaa

ak chces byt psychologicka, staci ti vystudovat VS kde sa da studovat psychologia. takych skol je vela. najdes si nieco blizko tvojho mesta. najlepsie je maturovat z nosky, bioly, na vycsinu takych skol sa robia prijimacky z tychto predmetov.
ak by si chcela byt psychiatricka, teda lekarka, musela by si studovat lekarsku fakultu