Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Úzkosť

tatiana26

TOBI veď ja ti nevyčítam, že berieš tie lieky, to som nemierila konkrétne na teba... veď ja som tiež potrebovala tieto hrozné stavy, ktoré veľmi dobre poznám, zastaviť liekmi a tiež ich beriem... ale s tým spaním je to fakt zlé u teba

tatiana26

Ešte niečo pre chlapcov, ak sem chodia: MILOŠ nehovor škaredo o mojej vlasti, jasné? :) A prečo nám nepíšeš voľačo? Ako sa máš? MIŠKO tak napíš niečo prosím ťa, alebo aspoň mail mi napíš, nech viem... som trochu nepokojná z toho... ALEXKO ty len pekne poslúchaj a cvič :)

tobi

tatiana 26, ja sa nechcem spoliehat na lieky, ved som aj mala doma asi 4 mesiace na spanie a neuzivala som ich, lebo som sa nechcela napchavat liekmi a radsej som trpela do 3 rana..ale teraz ked sa vratili tie stavy nemohla som si pomoct, chapes? myslela som, ze odpadnem, ze zomriem, busilo mi srdce, chcelo sa mi curat, zimnica atd.ved som to uz pisala, sama by som sa nedostala s tychto stavov..preto mam tu liecbu serlift, frontin...

tatiana26

TOBI ak sa smiem spýtať, koľko máš rokov? Ja 28. Sa mi vidí, že to nie je celkom v poriadku s tým vašim spánkom. Dieťa predsa nemôže byť hore tak dlho. Daj mu piť medovku alebo nejaké homeopatiká mu zožeň, nech si upraví spánkový režim a ty tiež... úzkosť veľmi často sprevádza nespavosť a tiež nepravidelný alebo narušený spánkový režim môže urýchliť návrat úzkosti. Takže ten spánok by som na tvojom mieste určite riešila. Ja beriem sertralín, čo je rovnaká účinná látka ako v serlifte. Stavy mávam podstatne lepšie ako pred pár mesiacmi, ale ešte stále nie som normálne funkčný človek, ešte mám veľa roboty pred sebou

tobi

Tatiana26, ja som bola rok bez tychto stavov paniky a uzkosti a myslela som, ze je to za mnou..ale za ten rok som posledny polrok nespala do 3-4 rana, neviem,ci som si tak navykla, lebo moj 2-rocny syn chodi spavat tak v noci o 1dnej uz dost dlho..on aj ked sa narodil tak nam plakal do 5 tej rana a odvtedy ma tiez problem zaspat, normalne funguje do 1 a potom spime doobeda..tak neviem ci to je preto alebo pre tu uzkost, ta nespavost..ale ta nespavost a tie stavy busenia srdca su hrozne..nezvladla by som ten stav bez liekov..a na spanie som niekedy skusala persen, sedatif,ale nezaberalo...ake prirodne mas na mysli ty?a ty mavas este tie stavy? ty beries nieco podobne ako serlift?

tatiana26

No a Roni666 alebo Dino666 haloooo, zobuď sa prosím ťa... toto ma vytáča maximálne. Prečo by ti tvoja priateľka mala byť vďačná za to, že sa o ňu staráš??? Je to tvoja voľba. Alebo to robíš preto, aby si sa cítil byť lepším človekom? Aby ti ľudia hovorili, aký si skvelý? Lebo ak to nerobíš pre toto, tak neviem, prečo by ti mala byť vďačná. Keď sa ľudia milujú, tak si jednoducho pomáhajú bez očakávania vďačnosti. Nepáči sa ti to, tak sprav, čo ti hovorí a nájdi si inú. A keď ti hovorí, že to má z teba, tak sa nad tým zamysli trochu... Lebo mi príde celkom zaujímavý fakt, že píšeš, že vždy to mala zatiaľ iba pri tebe... to asi o niečom vypovedá...ona nie je vážne chorá, ona nepotrebuje chodiť po lekároch, ani napchávať sa liekmi, ona potrebuje riešiť niečo, čo ju ťaží v živote a čo jej následnej tieto stavy vyvoláva. Lebo úzkosť neprichádza len tak, úzkosť má VŽDY konkrétny dôvod, ktorý treba odhaliť a niečo s ním spraviť. A ak vraví, že to má z teba, tak by som to na ľahkú váhu nebrala... ak jej naozaj chceš pomôcť, tak sa s ňou bav o tomto a neposielaj ju doktorom

tatiana26

Uf, celý deň som tu nebola a toľko je tu vecí, na ktoré mi nedá nereagovať... tak poďme na to... TOBI myslela som to tak, žeby som problémy so spaním určite neriešila tabletkami, skúsila by som iné veci, prírodné. Celkovo sa moc spoliehať na lieky nie je dobré.

tobi

anonym-xy, a ako dlho mavas tie pocity, ako dlho sa liecis? niaco sa zmenilo vo tvojom zivote, alebo si nieco zle prezila?niekde sa to muselo zacat, ked mavas taky pocit a si smutna..ja som napr. prezila zle veci, ked som mala asi tak 18rokov..myslim, ze to bol ten prvy spustac...