Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Stravovanie - divný problém

Príspevok v téme: Stravovanie - divný problém
milu2

Môj problém? Po pomerne výdatných raňajkách ledva-ledva vydržím do pol desiatej a musím sa hneď najesť (a takto potom bojujem celý deň), ale ráno vlastne ani nemám na nič chuť - raňajky jem len preto, lebo je to vraj zdravé. Pred pár rokmi som ešte neraňajkovala, a moje stravovanie bolo normálne, priam som bola podvýživená. Teraz mám 70kg (výška klasických 1.7) a som zúfalá. Čo robím zle?

Milky

Milu,
co takto si nieco nastudovat o metabolizme?
V tvojom pripade je ten divny problem medzi stolickou a pocitacom..

flegma

tak praveze ten chlieb si daj na ranajky a na veceru ako ti radila danka, bielkoviny so zeleninou (tuniak, syry, sunka, cottage, tvaroh, jogurty)
a ked nevies odolat oblatkam, tiez si ich davaj doobeda, kedy cukry spalis, samozrejme, nie cele balenie :D

milu2

Pravdaže jem aj po obede... jogurty, lázenské oblátky orieškové(moja slabosť) aj chlieb (obľubujem chlieb so zeleninou - aspoň nejaká výhoda).

flegma

milu2, tomuto ty hovoris vydatne ranajky? nejaka tycinka s ovocim? och
a kde mas olovrant, veceru? to od obeda hladujes? tomu hovoris bojovanie cely den, ze do vecera nic nejes? no toto ma daleko od normalneho stravovania...
prezri si toto forum, je tu plno tem o zdravom stravovani, baby tu pisu aj svoje jedalnicky, inspiruj sa...

dana660xz

milu ked chces schudnut, poradim ti zopar zasad:
1) pit vodu 2-3 litre denne
2) jest 5x denne, pravidelne. cca kazde 3 hodiny
3) dopoludnia sa moze aj ovocie
4) na veceru bielkovina + zelenina
5) nejest vysmazane, mastne tazke, biele pecivo
6) jest vela zeleniny a ovocia
7) ziadne sladkosi, max. 1x tyzdenne
8) pohyb.

dana660xz

no k ranjakam sa vyjadrovat nebudem, mam s herbalifom svoje skusenosti, nie moc pozitivne.a nenazvala by som ten koktejl vydatnym, to v ziadnom pripade.
no ale desiata : sendvic- pokial je z bieleho chleba- zle! ale na desiatu by si mala mat ovocie, pripadne jogurt. a vobec nie sladkost, ked chces schudnut.
obed: klasicky obed? akoze polievka a cele druhe jedlo, ze ryza a maso napriklad? ked ano tu mas problem- vela. zjedz alebo polievku a polku druheho alebo len druhe. po nom nieco drobucke- asi sladkost, ze? zasa ZLE. a potom co? uz nic? lebo ked nie, tak tu mas dovod svojho priberania. jes vobec cerstvu zeleninu a ovocie? po tom obede uz nic nejes?

milu2

INFO:

Študujem na strednej.

Som teda bezdetná.

Keď je teplo, bicyklujem sa a mám doma stepper. Baví ma zumba.

Raňajkujem väčšinou tyčinku Herbalife (okolo 140kcal, diétna a chutná, vygooglite ak chcete) a zaklincujem to nejakým ovocím.

Desiatujem sendvič a občas skočím do bufetu po nejakú sladkosť :(.

Obed mám klasický a zvyknem po ňom ešte niečo ,,dobručké" prihodiť.

Prosím pomôžte!

dana660xz

napis presne co jes, takto ti nevieme poradit. kolko mas rokov, co robis, ci studujes, pracujes, materska atd. ci sportujes, a kedy si a preco zacala priberat.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma.Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.