Ako najst pracu z domu (Introvert a problemy s komunikaciou)

Príspevok v téme: Ako najst pracu z domu (Introvert a problemy s komunikaciou)
myska12

Uz par rokov sa snazim pracovat v oblastiach, kde sa stretavam s ludmi. 4 roky som bola v zahranici, kde som sa dost dobre naucila jazyk, ale zostala som voci ludom este plachsia ( ak sa to tak da nazvat ) Mam zle skusenosti s ohovaranim a podobne, hlavne na Slovensku. Skusila som viacej prac, od montazi na linke (co je horor, lebo robit 8 hodin to iste medzi 30 zenami, co sa ohovaraju ma neskutocne psychicky ubijalo), pracu v obchode, kde som bola stastna, ked nechodilo vela ludi a teraz pracujem ako poradkyna, praca ma bavi, ale kedze mam chodit na trojdnove seminare (uz len pri predstave nocovania v hoteli plnom cudzich ludi je mi zle), tak vidim, ze tato praca pre mna nie je uplne vhodna. Jednoducho, prisla som na to, ze som total introvert a nemam chut a nechcem komunikovat s cudzimi ludmi, preto by som chcela pracovat z domu, aby som nemusela nikam chodit a musiet komunikovat s inymi. V zahranici je to davno normalne, ale u nas je to este len v plienkach, nie je tu medzi vami niekto, kto pracuje z domu? Pre nejaku firmu? Dost ma bavi prekladanie a chcela by som sa tomu venovat na plny uvazok, ak by mi niekto mohol poradit, budem velmi vdacna. Roky boja s vnutornym pocitom uz asi nevyhram a chcela by som najst svoj pokoj...

myska12