Zamilovana do ucitela

Príspevok v téme: Zamilovana do ucitela
lovestory

Viem, že toto je už dosť stará a ošúchaná téma...no aj tak sa musím vyrozprávať ...mám 17 som zaľúbena do učitela,ktorý ma neučí (ma 34, vyzera však velmi mlado), cestujeme spolu v buse, stretávame sa pomerne často na prestávkach...vždy sa na seba tak dlho pozeráme a on i ked ma neuci, vzdy nieco vymysli aby sme prehodili aspon par slov.Ked suploval, bol ku mne mimoriadne mily, stale ma oslovoval a na všetko co sa tykalo triedy sa pyta mna.Minule isiel okolo a uplne sa ku mne naklonil a povedal ze kde budeme mat hodinu a ja som nevedela co mam robit..stal predo mnou velmi blizko(len mozno 5-10cm) clovek ktoreho velmi lubim, dnom i nocou nanho myslim..je pre mna vsetkym...je nezadany, nema deti takze aspon to...ale je to predsa ucitel..dobre viem ze taketo vztahy su tabu..ale viem, ze velakrat su z toho manzelstva na cely zivot...nevravim, ze je to moj pripad ale citim, ze aj on ku mne asi nieco citi, no kvoli tomu ze je ucitel tak sa radsej drzi v uzadi..Viem aj to, ze ma teraz vsetci budete pokladat za naivnu hlupu pubertiacku(ale uvedomte si ze laska je naivna a nevidi prekazky) ktora preziva len poblaznenie...ale ja ho naozaj milujem a neviem ako sa s nim zblizit, ved ked ma neuci nemame ani spolocne temy...prosim poradte aspon s tym o com sa s nim rozpravat aby som boli aspon v nejakom verbalnom kontakne...

Leela333

Myslím si, že v jeho správaní vidíš viac ako tam je. Mala som na strednej učiteľa, ktorý podľa mňa len namotával naivné dievčatá. Mňa samu oblboval peknými rečičkami, a to som bola len prváčka! Nakoniec sa dokonca vyspal s jednou, prišlo sa na to a vyrazili ho. S ňou ani neviem čo sa stalo, ale veľmi pochybujem, že z toho bolo manželstvo na celý život alebo nejaká veľká láska ;-)
Nepovedala by som, že k tebe prechováva nejaké hlboké city. Jednoducho si masíruje ego, lebo vidí, že si z neho paf. Radšej naňho zabudni...