Neobvykle povolanie

Príspevok v téme: Neobvykle povolanie
nokia c5

ahojte, moc si od tejto temy neslubujem, ale prosim vas mam taky problem ze som v tretom rocniku strednej skoly a mam sa onedlho rozhodnut na aku skolu pojdem, dost sa toho obavam inak, ale rozmyslal som nad zubnym technikom, len o tomto odbore moc neviem, ale asi by to bola pre mna najlepsia volba. napadla ma aj taka vec, napadne to asi kazdemu, robit nejake nezvycajne povolanie, ktore toho cloveka aj bavi. skuste sem dat nejake navrhy. napriklad filmovy kritik a pod. napriklad mna od detstva zaujima historia parnika titanic, viem asi smiesne, ale neviete o nejakej komunite na slovensku ktora sa touto lodou zaobera, na internete som nic nenasiel, ak by ste nieco nasli tak mi dajte na nich kontakt velmi vas prosim. viem , ze tato tema je dost nezvycajna ale prosim vas napiste sem. Moc dakujem.

eva321

Ktohovie, či by sa to dalo ešte nejako pozisťovať, lebo ako som už napísala, moja rodina o tom nemá už žiadne záznami, už si o tom môžme len rozprávať...

nokia c5

nedavno som zistil, ze aj niekto z mojej rodiny sa na titanicu plavil, ale nemam to este celkom overene, keby aj tak to bude dost daleka rodina.

Metrowaa

eva321: Wow, to som naozaj netušila že na Titanicu bola nejaká žena z Drietomy, som z dedinky odvedľa a zopár drietomanov poznám, takže zaujímavé zistenie pre mňa :-)

eva321

Heh, Titanic :) chceš niečo o Titanicu? Mojej praprababky sestra tam bola, keď bola ešte malé bábo aj s rodičmi, cestovali za prácou. Oni to prežili, len škoda že už o tom nemáme žiadne podložené dôkazy, čo sme aj mali to nám raz ukradli a tej mojej praprababky sestra nemala ani žiadnych potomkov, tak to už nejako zaniklo...pochádzala z Drietomy.

ajajaja