Život s neznesiteľným otcom

Príspevok v téme: Život s neznesiteľným otcom
waterlily

Dobré ráno prajem, chcela by som sa s vami poradiť pretože už ďalej nevládzem znášať život s osobou ktorá by mi mala byť najbližšia a to mojím otcom. Mám 23 rokov,študujem posledný ročník Vš, pravidelne však chodím do rodného mesta na víkendy, sviatky prázdniny. Môj otec je cholerický typ 52 ročný frustrovaný celý život negatívny človek, jeho zmyslom života je práca a podľa jeho slov zabezpečovanie rodiny v materiálnom slova zmysle, čo sa týka tejto stránky nemôžem povedať krivého slova, platí mi vydávky, ubytovanie, stravu, nedostávam síce veľa peňazí ale stále nejako s nimi umne vyjdem veď to mnohí študenti poznajú, ale z tej druhej stránky tej duševnej je to úbohe,môj otec mi za celý môj život nepovedal takmer jedno milé slovo , je to samé mentorstvo, vyhrážanie sa zastavením financií zbytočné poučovanie, nadávky, ponižovanie keď som bola mladšia boli aj občasné bitky, pohŕdanie, a hlavne absolútna neúcta v zmysle že som mladá hlúpa neschopná. Nikdy sa mi v živote za svoje správanie neospravedlnil, boli tam dosť kruté nadávky a ponižovanie mám pocit, že aj ja aj mladší brat(21) sme len akési nástroje na to aby si on vybil svoje nervy z práce že nie sme ani nejaké živé bytosti,obidvaja ja aj brat sme v minulosti navštevovali psych. ambulanciu, no doma nám to nebolo nijako uľahčené. Keď som bola mladšia nejako som to dokázala predýchať čím som staršia tým pociťujem väčší odpor k takémuto správaniu, naozaj ma mrzí to, že keď prídem ,,domov" tak je to len napatie a strach čo povie zase otec, lebo otec nie je s ničim spokojný a takmer všetko ho vytáča či je to poriadok(veľmi lipne na vzorovom poriadku, najradšej by mal doma múzeum hoci sám ho nejako nedodržiava) alebo výzor(večná kritika obliekania,postavy).Proste u nás doma je stále napatie krik nadávky plač, dolieha to na moju psychiku kruto. Naproti tomu keď som v meste kde študujem s priateľom ktorý je pokojný človek , ktorý nero