Vyzivove doplnky - nechcem si neako poskodiť

Príspevok v téme: Vyzivove doplnky - nechcem si neako poskodiť
global

Dobry chcel by som poradit s liekmi oznacovanymi ako vyzivove doplnky. Som student na vyske a nie prave najlahsej a mam dost problem s ucenim. Můj problem spociva v tom ze ked sa ucim aj dlho mam dost problem sa nieco naucit a ked sa aj naucim na druhy den si z toho mala co som sa naucil pametam ked polovicu tak to mam z tych lepsich dni cize v sumare viem velky prd prepacte za vyraz ale je to tak. Proste ide o to ze som si na nete pozeral ako si pomoct a prisiel som k tymto liekam najprv k liekom oznacovanim ako nootropika - Nootropil 1200Mg a Piracetan 1200Mg potom som si este kupil MemoPlus tieto beriem uz 2 tyzdne a este som nasiel ze ked beriem napr piracetam s DMAE nastava synergicky efekt ci ako tak uz mi dosli aj 2 skatulky DMAE -Naturix v kazdej tabletke 20Mg cisteho DMAE a 210mg cisteho cholinz. Cize Mam MemoPlus, Nootropil 1200Mg, Piracetam 1200mg, a DMAE ten mi dosiel dnes. Ja som si stanovil davku Rano okolo 7 1xPiracetam, 1x Nootropil, teraz uz aj 1xDMAE, a 1x Memo plus to iste okolo 14:00 poobede a vecer si dam to iste ale bez MemoPlus koli kofeinu lebo to sa fakt neda zaspat. Pýtam sa je to bezpecne pomoze mi to potom ci to neprehanam a ci je davkovanie vporiadku nechcem skoncit niekde v nemocnici. Vdaka za radu snazil so sa vysvetlit aj dôvody aj preco a kolko ich beriem.

Emil 19

Ahoj, skús vyskúšať rhoiolu. Je to špeciálny extrakt z rastliny rozchodnice ružovej. Dosatť ju kúpiť bežne v obchodoch. ja si ju objednávam cez internet na stránke nutristar, je tam v dobrej cene a pomáha mi. Rhodiola je vemľmi dobrá na sústredenie, dodáva telu energiu a znižuje únavu. Je oveľa účninnejšie ako ginko biloba, akurát nie je ta známa. Ja mám teraz pred štátnicami, tak som to skúsil a musím povedať, že som veľmi spokojný.

RNG

Popisane davky nie su privelke,. Takze sa nemusis bat, ze si telu poskodis. Nanajvys tak penazenke.