Vakcíny pomáhajú alebo škodia a zabíjajú?

Príspevok v téme: Vakcíny pomáhajú alebo škodia a zabíjajú?
Hajko

Dobrý deň,

nedávno som videl video uvedené dole. Chcel by som radu odborníka o relevantnosti faktov uvádzajúcich vakcíny do zlého svetla spomenutých v tomto videu (tzv. vedľajších účinkov vakcín, účinnnosti 60% v 1,5% resp. u každého 60teho človeka a Vás celkový názor a skúsenosť). Aj napriek tomu že na videu vystupuje doktorka, pýtam sa to kvôli tomu že doktori v mojom okolí majú nato opačný názor.

www.youtube.com

Ďakujem za objektívnosť.

RNG

Nuz do mna nikto ihlu nestrici a napumpuje rozne skodlive latky, co dnes vo vakcinach su, vcitane geneticky modifikovanych materialov a ortuti, tiez roznych adjuvantov. Nakolko je ockovanie uzitocne a nakolko skodlive sa v literature zamerne potlaca a vyhlasuje sa ockovanie za neskodne a uzitocne. Nuz ja to tak nevidim, lebo sa este z detstva pamatam, ze ked sme boli v "skole v prirode" mesdiac dve triedy, okrem sennej nadchy som ziadne alergie nevidel ani nepoznal medxi vyse 70 ziakmi. Dnes su potravinove alergie u kazdeho druheho dietata v USA, a naevidim velky rozdiel v stravovani, ale obrovsky ropzdiel v mnozstve ockovani. Do 18 mesiacov deti tu dostanu v roznych zmesiach az 56 roznych vakcin, casto az hexavalentnych, tj utok naraz 6 roznych . Takze pri nedostatku informacii a potlacani faktov nevidim dovod dnes na velku vacsinu ockovania, najma ked sa ockuje proti chorobam, ,ktore prqakticky nuz vobec neexistuju medzi populaciou.
A "dokazy" ze je to uspech ockovania nemozem kupit, lebo aj v krajinach, kde sa proti roznym neockovalo sa casom velmi meni pocet nakazenych. A rozne choroby su na prirodzenom ustupe, takze kolko zasluhy na tom ma ockovanie, nevieme.