Ekonomická VŠ

Príspevok v téme: Ekonomická VŠ
Leila1223

Pocula a cítala som na forach, ze štúdium ekonomiky, nie je vôbec náročné, ze sa to dá v pohode zvládnuť...a že tento odobor patrí medzi najlahsie a najjednoduchsie, a vola sa "elektricková skola", to znamená ze ju nedokoncí len ten koho prejde v meste elektricka...

Mna by zaujímal názor ludí, ktorí studovali,resp. študujú tento odbor. Je to naozaj pravda?
Lebo mne sa to moc nezdá. Na kazdej ekonomickej fakulte sú príjmačky z matiky, ekonomiky,jazyka. A dostať sa tam cez tie príjmačky tiez nie je najlahšie.

Práve študujem na OA a rozhodujem sa či ísť alebo neísť na tento odbor.

Prosím poradte, hlavne tí čo máte s daným odborom skúsenosti.

Vopred dakujem :)

zoe23

ešte vam poviem pikošku, Sulik studoval na nasej skole a vraj došiel na statnice v kratasoch :D to povedal vyucujuci čo ho učil(nie študent)ale poslali ho samozrejme prezliect sa :D

zoe23

Leila1223

ja som prave v 4. roč. na ekonomickej v BA(euba) a tiez som pocula ze sa jej hovori elektrickova skola :D aj ked si nemyslim ze je to take lahunke!

Ak ti nerobi problem učenie a vies sa rychlo naučit kvanta, tak to problem pre teba vobec nebude.

Co sa tyka prijimaciek, robila som tam prijimacky 3x, kazde na inu fakultu a vzali ma vsade. Na jednej fakulte som neurobila, no vzali ma aj tak kvoli poradiu. Takze prijimacky nejaky problem nie su, ak si neni uplne tupa z matiky :)
A ked ti mam pravdu povedat, je to o tom jak ti sadne test. Pri jednej fakulte som mala matiku total lahku ale z jazyka som nic nevedela, čista tipovačka a pri druhej fakulte som zas matiku ani neurobila, lebo bola brutal tazka a zas test z jazyka bol robeny jak pre zakladnu školu :D
Co sa tyka testu z ekonomie, to som za kazdym natipovala a za kazdym som to urobila, dokonca raz som mala z toho najviac bodov v porovnani s matikou a jazykom :D čo nepochopim doteraz (asi sa odpovede dali logicky odvodit)