5. ročník VŠ

Príspevok v téme: 5. ročník VŠ
blecha

Je to už môj nekonečný problém, trápenie.

Som už v piatom ročníku, ale ako som skončila 3. ročník neštudujem z vlastného presvedčenia, vlasnej vôle, je to pre mňa trápenie. Každý semester sa vyskytnú problémy, kedy začnem plakať. Najšťastnejšia by som bola, ak by som to mohla zabaliť a venovať sa veciam, ktoré ma bavia a napĺňajú - štúdium úplne iných vecí ako študujem teraz.
Opäť teraz je už skoro apríl, ostávajú mi 1 skúška, ktorú som si prekladala z minulého roka, 1 skúška, ktorú mi nedala ani na druhý krát profáčka a ešte 2 skúšky z letného semestra. Ide o tie 2 skúšky, ktoré si opakujem. Nemám fakt už ani štipku nejakej chuti pozrieť sa do podkladov niektorého z týchto predmetov a už v živote sa nechcem ukázať v meste, kde táto škola sídli.

Aká je teda moja otázka? Pýtam sa tých, čo nechali školu, najlepšie tých, čo boli v 3-ťom alebo 5-tom ročníku, či to niekedy ľutovali, alebo nie.

Ďakujem

veronicka2

este dodam, ze rodicia vedeli preco ta do toho nutili, zas podla mna to ty pochopis ked budes starsia a nahodou nastane situacia ktora ti to potvrdi a budes este vdacna ze ta dotlacili.lebo to je tak cely zivot. 12 rocny clovek si neuvedomuje veci ako 20 rocny a napr 20 rocny si neuvedomuje te veci ktory 40 rocny... (neda sa to zovseobecnit ale v podstate je to tak) takze ich nazor bol dobry a to pochopis az neskor. a dalsia vec je to ze velke % ludi ktory vyndu zo skoly tak svoje vedomosti zo skoly nezuroci taka je doba tak to funguje. takze to mame vsetci taky pocit ale to neni dovod aby si to skoncila. to je tak dovod ukazat svetu ze na nic nemas. a ako povedala dadula tak sa ti to moze skaredo vypomstit na pohovoroch. a prepac ak moje nazory posobia mierne arogantne alebo ako to nazvat, ale normalne nepochopim ako moze niekto takto rozmyslat ze 60 DNI pred koncom rozmysla nad odchodom :D

veronicka2