Názor na VŠM - City university of Seattle

nikkkkkkka

Táto škola mi vrcholne vyhovuje a študujem tam online. Je to super, pretože si to rozvrhnem ako ja potrebujem. Je náročnejšie keď sa človek učí všetko sám, ale som toho názoru, že kto to nezvláda je proste tupec, pretože študovala som aj na UMB ekonómiu a nedá sa to porovnať. V UMB poučky z roku pána a bludy, všetko teoretici, na VŠM sa riešia aktuálne veci a osobné skúsenosti, čo dá človeku mnohokrát viac ako milión poučiek. Počula som často spolužiakov, ktorí sa sťažovali, že neprešli skúškou, ale kto tu neprejde skúškou, tak si nezaslúži študovať vysokú školu. Táto škola je naozaj veľmi ľahká. Samozrejme sú predmety, kde sa treba priprieť a venovať tomu chvíľu, ale sú predmety ktoré človek dokáže prejsť len pomocou logického úsudku. Uvedomte si, že vysoká škola má byť náročnejšia ako stredná a sťažovať sa na to, že treba prebrať učivo veľmi rýchlo je podľa mňa úplne odveci. Hádam nebudú čakať, kým si pánko uráči naštudovať učivo vo svojom tempe. Taktiež robiť tri predmety za trimester teda deväť za rok je omnoho lepšie ako robiť 14 za rok ako na iných školách (pričom v tých 14tich je aspoň 5 takých, iba aby boli kredity). Ja by som túto školu odporučila hlavne popri práci a hlavne preto, že ponúka iný systém výučby. Taktiež na študentskom mi odpovedajú stále promptne a profesorov som stretla viac milých ako naopak. S naozaj nepríjemným učiteľom som sa tam snáď ani nestretla.

jaaaaa123456