Muži ma nudia, neviem sa zalubiť

Príspevok v téme: Muži ma nudia, neviem sa zalubiť
SELENA.k.

Ahojte. Moj problém alebo ako to pomenovať je taký že neviem ako keby ma všetci muži nudili. Málo kedy ma nejaký muž priťahuje alebo ma zaujme. Mala som len jeden vzťah ale aj to bol skôr taký že som dala šancu takemú mužovy pretože okolie na mňa skôr tlačí že prečo je take mudre pekné mladé dievča bez priatela, no ale snim to skončilo už dávno pred rokov ja som ho neľubila aj ked on sa do mna zamiloval ale rozišli sme sa proste . Chodim na rande aj teraz, na kávu ak ma nejaký zavolá ale neviem vždy pár stretnutí a mňa vôbec nezaujmú alebo ma nepriťahujú fyzicky, prídu mi nudní. Vo všetkom, taký šedý priemerný, nejake kancelársky myši s nudnou osobnosťou a začínajúcim pupkom. Ja som dosť vášnivá žena, nie som frigida nemyslite si. Viem sa rýchlo zapáliť aj mi hovoria že som celkom pekná. Mám obdiv od mužov, študujem na vysokej, starám sa o seba. Proste niekedy príjmem pozvanie na to rande, muž sa mi veľmi nepáči ale musim davať šance lebo skončím sama. Ale v podstate sa vonku nudím, kino, káva, vecera a pod. rečí o živote, potom bozk.. niekedy sa mi stalo už aj to že sa im hned postavil iba po jednom bozku na záver rande CO SOM vobec nechápala , samozrejme nikdy nie je sex ani nič. Mám 23 snažím sa si hľadať priatela od 25 a viac do 32 max. Lenže som stále slobodná a túžim po láske. Neviem mne sa páčia muži ktorý sú na úrovni, múdrí, staraju sa o seba, dobre vyzerajú, vedia čo chcú, vedia sa správať, ale samozrejme viem že takých je ako maku. Niekedy ked idem po meste z prednášky vidím nejakeho muža v obleku, aj priťazlivého, na peknom aute to je strašne sexy, neviem vtedy sa len tak v duchu pousmejem že to je sťasťná žena co ho má. Dá sa to nejako zmeniť, alebo to je proste povaha a ostanem sama :/ Neviem či to je náročnosť alebo čo...

agartio

Nehladas pravu lasku. Ale pritom po nej tuzis. Mysel a srdce su v rozpore.