Vysokoskolsky diplom

Príspevok v téme: Vysokoskolsky diplom
Terezzza

Ahojte, mozno to bude zniet smiesne, ale uz mi ide na psychiku, ako vsetci moji kamarati maju titul. Chvalia sa, ze su inzinieri, magistri. Ja som tiez zacala studovat, ale bohuzial uz dva roky si predlzujem skolu, raz som bola v zahranici a druhykrat kvoli zdrav. problemom. Teraz ma to vsetko dobieha, ze aj doma mi davaju najavo, ze som vecny student, ze vsetci naokolo uz dostudovali, ze kedy dostudujem aj ja. Strasne ma to uz vytaca, zavidim a neviem sa cez to preniest. Uz som uvazovala aj ze ho sfalsujem, alebo nelegalne ziskam, no neviem ako. Som uz z toho zufala a zacinam sa uzatvarat. Najhorsie je, ze nemam ani podporu, zhadzuje ma vlastna rodina:(

Neo Ned

Hm, neviem, ale tento boloňský systém, ten kreditový a to delenie v niektorých odboroch na prvý stupeň a druhý stupeň je dosť blbé a nie každému to vyhovuje. Je to importované z Ameriky a v humanitných oboroch a pod. to vychováva fúru expertov, namiesto toho, aby to boli intelektuáli...

Nepači sa mi aj to, že človek je dotláčaný dnes niekde, aby si dorobil to a hento, bo bez toho to nejde.

Terezzza

Dakujem za komentare....lenze, ak chcem dobre platenu pracu, vyzaduju uz druhy stupen pri nastupe do prace...takze aj ked tu opisujete, ze titul mi je na nic, bohuzial az taka pravda to nie je. Treba ho...konexie, ano fajn, ale aj tam, ak ta chcu niekam dat, bolo by tiez dobre mat druhy stupen studia...takze zase sme pri tom, ze titul sa zide. Mna len stve, ze som ho uz davno mohla mat, ale vzdy mi do toho nieco prislo a mam pocit, ze to ani nedokoncim :( a studujem dost kvalitne skoly, ziadna socialna praca :D...studujem financie a medzinarodny manazment!

lilyianka