Moja mama ma psychicky deptá

Príspevok v téme: Moja mama ma psychicky deptá
jojoips

ahojte mám 17 rokov,študujem na gymnáziu a ako z nadpisu vyplýva mama ma totálne ničí
prekáža jej moja váha (69kg) viem že je to trošku viac, ale mne to až tak neprekáža lenže ona mi to dáva riadne pocítiť ( nežer toľko budeš tučná, od tretej už nejedz, vyzeráš rozkysnuto)už sa to vlečie roky už neviem ani čo robiť. diety som držala ale slávny jojo efekt, prešla som na zdravé stravovanie čo sa mi aj páčilo lebo som mala veľa energie, držala som ju 2 týždne (-1,5kg) ale začala do mňa rýpať že nejem čo je doma navarené ale že žeriem same pič*oviny, takže som musela skončiť. už nevládzem, s ňou ani za dobré ani za zlé. mám ešte brata, jej verná kópia jeho ma najradšej, nič mu nepovie len ho chváli a mňa nenávidí.
raz ma zarazilo len to že som bola u kamošky a prišla som o 2 hodiny neskôr zo školy ako obvykle ale zabudla som jej zavolať. tak keď som prišla domou riadne vzrúšo : ty kurva jedna, nič len jebať sa chodíš, suka, piča .........( sorry za výrazy) ale to ma odrovnalo zostala som ako kameň len som plakala a utekala do izby. proste neviem ďalej ako s ňou. pri každej hádke začne po mne kliať. neviete mi poradiť. mám ju aj tak rada predsa je to moja mama a tá je len jedna ale ten život ma nebaví

lLily

no takto to dopada, ked si ludia zakladaju rodiny predtym, nez si stihli doriesit svoje sramy z tej povodnej. Bohuziel, si len dalsia obet a najskor budes v tomto uplne rovnaka ako ona, ak sa z toho nepoucis. Taketo rody postupom casu celkom vymru, takze je aj dobre, ak sa dalej nerozrastaju a ich deti ostanu radsej neplodne.

aaaaaaaeeee

zo skusenosti viem ze co starsi hovoria je vzdy pravda. no a ty nechces byt 26 velryba ktora sa vyhovara ze nechce schudnut a nema frajera. tak to ber motivacne

dceramatky

stručne pre autorku: vyser sa na ňu! ži si svoj život!

teraz pre Martin Hola: ty si teda iný prípad! Absolútne nechápeš, o čo tu ide!

denisaf