Farmácia

Príspevok v téme: Farmácia
sáára

Je tu niekto kto študuje farmáciu príp. sa chystá študovať ?
Momentálne chodím do gymnázia a vážne uvažujem nad tým že by som skúsila farmáciu keď skončím strednú.
Chcela by som dozvedieť niečo viac čo sa týka prijímačiek na farmáciu a štúdia.
Je to veľmi náročné?
A tí, ktorí ste už na farmácii, ako ste spokojní?

Vopred ďakujem :)

Sarah.3

štúdium : strašne ti ďakujem za podrobné informácie :) a vďaka aj ostatným

A ešte by som bola zvedavá na to, že nie je tu niekto kto študuje farmáciu v KE ? :)

štúdium

Ahoj,ja študujem farmáciu v BA,teraz pôjdem do štvrtého ročníka,a som veľmi rada ze som sa rozhodla pre farmáciu,aj ked zo začiatku to pre mňa bolo náročné,ale každý začiatok býva ťažký,len sa netreba vzdávať.
Väčšina hovorí že prvý ročník je najľahší,no pre mňa bol paradoxne najťažší,teraz čím mám viac vedomostí, tak sa mi už ľahšie učia ďalšie predmety,lebo veĽa predmetov na seba nadväzuje a teraz ma štúdium viac baví.
príjímačky neboli ťažké,stačí sa naučiť tie otázky zo skrípt,ktoré škola vydáva.a čo sa týka štúdia, tak je určite náročné, ale nie nezvládnuteľné.mávame veľa zápočtov, tak sme nutení sa učiť priebežne,najmä prvý ročník bol taký, každý týždeň zápočet z matiky, chémie, a tiež z fyziky sme mávali testy na počitači,vtedy kedy si zmysleli.Priprav sa na dlhé labáky,teraz v tretiaku sme mali až 10 hodinové(z farmaceutickej chémie).ale myslím že sa to všetko dá zvládnuť,pokiaľ človek naozaj chce, len musíš rátať a aj zmieriť sa s tým že veľa času obetuješ škole.
tak držim palce,ak sa pre farmáciu rozhodneš,hlavne sa nedaj odradiť alebo vystrašiť,napr.tým že na škole je veľa chémie, do všetkeho sa postupne dostaneš,ak sa tomu budeš venovať.ja som sa tiež toho obávala,pretože som si nepripadala na gympli z chémie nejaká extra nadanná,zaujímala ma,ale skôr som mala väčší vzťah k biológii.

panimagistra