kult materstva - je precenovany?, alebo nie?

Príspevok v téme: kult materstva - je precenovany?, alebo nie?
111monnika

mam pocit, ze materstvo a vychova deti je kultom, a nie normalnym zivotom, a to sme prezili ako ludstvo az do nasho tisicrocia aj bez priruciek,

sama mam dceru, a pohodovy zivot, samozrejme, tiez som si presla nevydarenym vztahom, konecne si mozem uzivat, realizovat sa, splnat si sny, kedze dcera je uz dospela, slobodna, aj ked studujuca, ja jej poskytujem moju podporu, lasku, byvanie, osatenie, stravu, a konecne sa venujem samam sebe, myslim fakt viac na mna ako donedavna, aj ked dcere sa to velmi nepaci, chcela by viac, ale ak chce, nech si zarobi :)

pandorica

Ja som to už napísala, že každá matka má nárok na svoj, obzvlášť ak je dieťa už dospelé.A dcéra to bude musieť skôr či neskôr akceptovať.

111monnika

ahojte, uz som tu, bola som sa vykupat, sama s kamoskou, bolo perfektne,

niektori diskuteri vedia o com som nacala, je to osemetna tema,
a svoju dceru milujem nado vsetko, a vzdy tu budem pre nu,
co vsak neznamena, ze budem jej OTROKOM

MultiLevel

pandorica, presne tak...Neviem ci to malej pomaha, alebo skor ublizuje, ale byva casto aj u nas a vtedy nema problem sa riadit nasimi pravidlami, je vtedy velmi zlata, vie, ze musi napriklad zjest obed, aby dostala sladkost, pomoct mi s niecim, aby sme si mohli obe kreslit a podobne...
Ktovie, ci si aj jej mama raz nepovie to, co zakladatelka temy...

MultiLevel

jedulka, pandorica, ja si to vsetko uvedomujem, lebo to vidim presne z pohladu nestrannej osoby, ako ste napriklad vy. Ale co z toho, ked si to jej matka nechce priznat, ze robi niekde chybu, ze to ako vychovava malu je zle? A toto sledujem u mnohych zien, ved mam kopec kamosiek s detmi....Fakt je asi jednoduchsie dietatu pustit dvd ako sa mu venovat...

pandorica

Jedulka, tiež sa mi stalo, že som syna zavrela do izby.Mohol prísť až keď sa ukľudnil, zabralo to.Stalo sa to asi 2-3x.

jedulka