Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Studenti zubneho lekarstva - Heudykova - skusenosti

osetrenie zubov

Dobrý deň, som študentkou Zubného lekárstva na Univerzite Komenského v Bratislave a ponúkam Vám lacné a kvalitné ošetrenie Vašich zúbkov každý utorok od 7:30-12:30 na Klinike sv. Alžbety na Heydukovej ulici v Bratislave, hneď vedľa Námestia SNP/Kamenného námestia, blízko centra mesta s výbornou dostupnosťou MHD. Odkaz na mapu (-odkaz odstránený-)

Medzi základné úkony patria najmä preventívne prehliadky, ošetrenie zubného kazu/boľavého zuba alebo výmena tmavej amalgámovej plomby za estetickú bielu.
Ošetrenie je pod neustálym dozorom dobrého skúseného lekára. Ošetrenie je lacnejšie ako v inej zubnej ambulancii, pretože platíte len za cenu materiálu (je to podľa študentského cenníka prikladám aj link 14.,15,.,16.,17., www.ousa.eu… )Nepotrebujete si k nám dokonca ani prenášať kartu od svojho lekára!

Ak máte záujem, alebo sa potrebujete niečo opýtať.. tak mi neváhajte napísať na zubnylekar.heydukova@gmail.com príp. tel.č: 0944582790.. rada Vám poskytnem odpovede na všetky otázky. Teším sa na Vašu návštevu.

zdravezubylfuk

Dobrý deň, som študentka zubného lekárstva na Lekárskej fakulte UK a ponúkam Vám možnosť ošetrenia zubov - ošetrenie kazov, výmenu tmavých výplní za biele, prehliadku.
Celý priebeh ošetrenia je kontrolovaný zubným lekárom.
Úkony sú spoplatnené podľa študentského cenníka zverejneného na www.ousa.eu, v cene je zahrnutý len použitý materiál.
Nájdete ma každý utorok od 7.30 do 12.00 na Klinike stomatológie a maxilofaciálnej chirurgie LFUK a OÚSA Heydukova 10, Bratislava.
Pokiaľ máte Vy alebo niekto z Vašich blízkych záujem o lacnejšie ošetrenie zubov, neváhajte ma kontaktovať na tel. čísle 0904935721 alebo na e-mail zuby.lfuk@gmail.com
Pekný deň

Martinusss