Zdravot. poistovna evidencia na urade prace

lasicasatinsky

Do zdravotky treba ísť do 8 dní nahlásiť zmenu, každú zmenu, teda aj túto. Úrad práce ťa nemusí zaujímať, dokým nebudeš nezamestnaný a nebudeš chcieť, aby si nemusel platiť zdravotné sám za seba, keď nemáš žiaden príjem.

zzzz0000

Zdravim, viete mi poradit ako mam postupovat, ked som student VS a pocas studia si najdem pracu na plny uvazok a zaroven dobrovolne ukoncim studium? Mam povinnost nieco oznamovat v poistovni alebo na UP? Dakujem

N-ika

Lakynka -
Pracovny pomer sa skonci uplynutim vypovednej lehoty, aj napriek tomu ze si PN.
Do 8 kalendarnych dni je treba ist sa zaevidovat na UPSVaR, tam uz ti povedia co dalej.

625lakynka

Chcem sa opytat...som vo vypovednej lehote,ktora mi konci 31.12.2015...Toho casu som na Pn.,lenze sa mi prace neschopnost predlzi...neviem ci sa mi vypovedna lehota skonci az ked ukoncim pn.,alebo mam ist na urad prace,neviem co mam robit kedze som nebola este nezamestnana.Poradte mi prosim aky je postup.Dakujem

alodi

dakujem za odpoved :) len problem je v tom ze ja ako som spominal tak som evidovany na urade prace ako nezamestnany ale ako studentovi mi platili zd. poistenie z ceskej republiky no a platili mi to doteraz tak neviem komu odvadzal úrad za mna peniaze pretoze ti ludia v ceskej poistovni si doteraz mysleli ze som este stale student a na tuto chybu prisli po dlhych mesiacoch po tom co na to boli v ceskej poistovni mnou upozorneni. pretoze ako nezamestnany uz som mal mat poistenie platene zdrav. poistovnou zo slovenska lenze teraz neviem ci vobec urad za mna odvadzal nejakej poistovni peniaze

lilyiankaa