Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Prepracovanie - vidiny

Príspevok v téme: Prepracovanie - vidiny
Petul17

Pekný večer prajem.Mám taký problém : už asi mesiac mám pocit,že som stále slabšia a unavenejšia,ako keby som snáď preflámovala celé noci.Horšie je že sa mi začali objavovať vidiny alebo teda preludy ako to ja volám,počujem hlasy ľudí aj keď sa nikto neozýva,vidím tiene/veci/ľudí ktorí tam ani niesu.Neviem čo mám robiť mám len 17 rokov,študujem 3. ročník na gymnáziu a začalo to byť naozaj náročné nielen psychicky ale v podstate aj fyzicky,pretože vždy som mala a aj mám na seba a tiež na svoje okolie veľmi vysoké požiadavky/nároky (som až extrémny perfekcionista a "workoholik" a práca,teda momentálne škola pre mňa znamená všetko)
Vzhľadom na to,že chodím vyčerpaná do školy aj zo školy,nemám ani chuť s nikým komunikovať čo mi narúša moje vzťahy s okolím,som podráždená a ledva sa udržím na noháh.Nechcem si pokaziť svoje známky ale na druhej strane ani skončiť na psychiatrii.
Nevedeli by ste mi poradiť,čo by bolo teraz pre mňa najlepšie/najvhodnejšie ? Potrebujem sa z tohoto stavu dostať čo najrýchlejšie.
Vopred Vám Ďakujem za rady.

Petul17

Bohužiaľ som až extrémny perfekcionista,som si toho vedomá a častokrát to môjmu okoliu priam prekáža,ale ja som tak nastavená počas celej doby môjho štúdia a vlastne aj života,a mám vysoké nároky predovšetkým na seba.
Všetko sa vždy snažím stihnúť a musí to byť na 1000% ale jednoducho som sa teraz dostala do bodu,kedy moje telo a predovšetkym psychika vypovedala,vzhľadom na to,že je toho na mňa priveľa.
Urýchlene sa potrebujem dostať do normálu,pretože ak to pôjde takto ďalej asi fakt skončím niekde na psychiatrii,a budem mať po svojích snoch/cieľoch/plánoch za ktorými si idem celý čas aj,keď častokrát aj cez mŕtvoly..