Zlyhali tabletky?

Príspevok v téme: Zlyhali tabletky?
lenč

Ahojte. Stala sa mi velmi divná vec. Mám 20 rokov, študujem VŠ. Beriem HAK Diane 4 roky, posledného pol roka mi ju doktorka zmenila na Natalyu. Na začiatku decembra som dobrala balenie, mala som pauzu na krámy, dostávam ich tak na 3.-4. deň. S priatelom sme mali v priebehu týchto dní styk, avšak pokial beriete tabletky správne, ste vtedy chránené. Riadim sa tým a nikdy za tie roky sa mi neprihodila nijaká nehoda. Ale krámy, ktoré som dostala asi 3 dni po styku, boli úplne minimálne a skončili po 2 dňoch. Našla som si na fórach, že to nie je pri HAK nič nezvyčajné, síce sa mi to nikdy doteraz nestalo, ale tie diskusie ma upokojili a neprikladala som tomu väčší význam. Teraz beriem tabletky ďalej, o týždeň aj čosi by som mala mať znova menštruáciu. Som strašne zvedavá, aká bude. Asi pred týždňom som si všimla, že sa mi zväčšili prsia a mám citlivé bradavky. Pobolieva ma podbruško, akoby som mala mať krámy. Povedala som si "preboha, dúfam že nie, veď AKO?" a šla som si pre istotu kúpiť test. A hádajte. Pozitívny. Skoro som odpadla. Teraz je pre mňa absolútne nevhodný čas mať dieťa. Ak sa to dozvedia rodičia, vyhodia ma z bytu. Chudák priatel je celý nervózny, je odo mňa mladší, nečakal by to ani vo sne. Stále sa snažím upokojovať, že možno test neukázal správne. Chystám sa čo najskôr ku mojej doktorke, teraz má ale dovolenku. Dúfam, že vyvráti to, čo povedal test. Inak ani nechcem vedieť čo bude ďalej..stále mám však v hlave otázku AKO? ČO sa stalo zle? prečo práve ja..je tolko žien, ktoré by chceli mať deti a nemôžu, a ja sa proti tomu chránim, a aj tak?

lenč