Nepatrime k sebe?

Príspevok v téme: Nepatrime k sebe?
daska12

Ahojte...

Potrebujem sa kusok vyrozpravat no nemam s kym, doma som cele dni doma takmer sama, kamosky na mna cas nemaju aj to ich mam zopar,spocitanych na jednej ruke. S priatelom sa ustavicne pohadame na mojom egoizme..Ja, 19 rocne dievca studujuce, nemajuc ziadne starosti, nudi sa doma cele dni, lebo ak vyrazi aj do spolocnosti kde su i muzi, priatel ziarli, vytyka mi to pri hadkach a pod. dokonca sa na druhy den nechce vidiet napr, tvari sa urazene hoc som len vybehla von. Ak idem so sestrou, je to ok, lebo idem iba s nou,ale ta na mna uz vela casu nema, ma priatela..

V com teda spociva moje sebectvo? No, priatel ma 28, pracuje, je psichycky vycerpany, a privyraba si trenovanim, mna ako prehnane ziarlivu osobu to ubija psichycky, ale verim mu, som s tym zmierena... Zaraba peniaze, aby sme sa vraj mali dobre. Mne sa nepaci to, ze si na mna nevie najst cas, kedze ma cele tri roky vlacil po kavach, dnes so mnou stravi na kave malo casu, je vzdy unaveny nic sa mu okrem vylihovania pred tv nechce, problem je ale ten, ze mna to nebavi, niezeby som s tym mala problem ale ja proste potrebujem spolocnosst medzi ludmi, je ine byt v podniku medzi ludmi a ine medzi styroma stenami...proste, uz si na mna nevie najst cas, ze chce aby sme sa mali super je pekne... ale mna ubija to ked vidim ze na mna ma cas len na to lenosenie, proste zmenil sa, a este pred tym ako si urobil trener.kurz mi slubil ze vsetko si bude robit tak aby mal cas aj na mna.... som smutna , ze sa takto zmenil hoc to robi pre dobro, ale asi to ze som mlada a nemam ziadne problemy ale naopak energie az az a diskoteky a pod ma nelakaju, len to vybehnutie vonku, chcem tak vela?

Syr

Ak je dobry tak ok dalsia vec nechapete sa to je o nicom ak sa dvaja nechapu nepohnu sa daleko tam musi byt velmi fajn rec a chapanie ako opisujes tak je tam viac minusou ako plusou vztah sa nehybe padne to mi ver

lilyiankaa