Obriezka - volba chirurga

Príspevok v téme: Obriezka - volba chirurga
Marek5

Ahojte,
zaujimalo by ma kto Vam robil obriezku, snazim sa najst nejakeho schopneho chirurga v BA avsak vsetky sukromne kliniky si pytaju 350-500€ no nemyslim si, ze rozdiel vo vylsedkoch prace chirurga a sukromneho chirurga je taky velky.
Vacsina odporuca pana Sokola, no to je v Trencine a kedze som student byvajuci na internate, hladam nieco priamo v BA.
Budem vdacny za kazdu reakciu, hladam len nejakeho schopneho chirurga v BA.
Nie je to tema o tom, ci obriezka ANO alebo NIE :) je to pre tych, ktori su uz rozhodnuti a rozmyslaju uz len nad tym, kde zakrok vykonat. Mam fimozu a skusal som to natahovat, aj mast Diprosone - ocakavany vysledok sa nedostavil.
Dakujem. Marek

stefan1987

Prosim, len nestrasne. Ja som po obriezke dva tyzdne. Je pravda ze stale mi z toho vyteka sajrajt, ale kazdym dnom menej a menej. Urobil som si to v Ruzinovskej nemocnici neplatil som nic a verim ze ked sa to zahoji ze to bude o.k. Robia to aj na kramaroch a na antolskej a bez poplatku. Ved naco si platime zdravotne odvody. Vraj Kramare a Antolska su super, no ja som skusil Ruzinov, kedze zvysnych dvoch som sa nevedel dostat k terminu, alebo nejakemu kontaktu. Robili mi to dve vtipne vesele doktorky. Hojenie je 2 tyzdne az mesiac u kazdeho velmi individualne.

0vecka

2 Filip22277 no dobre ale fakt ze ak si bol inde operovany tak si sa mal aj inde pytat.. je pravda ze odpovedat ti mohol ale nevies kolko takych mailov denne dostava

Filip22277

Sokola urcite nie. V diskusiach to sice vyzera, ze ho ludia odporucaju, ale tie prispevky si tu pise sam... Ja som bol na obriezke, nie unho, ale po obriezke som mal jeden problem, na ktory som sa hanbil opytat mojho lekara, tak som napisal mail jemu. Neodpovedal...napisal som mu dalsi mail, kedze na internete vystupuje ako \"super lekarik\", ktory odpovie uplne kazdemu...viete co mi odpovedal???