Vzťah so súrodencom

Príspevok v téme: Vzťah so súrodencom
mumík

Ahojte. potrebujem sa asi trošku vyrozprávať a počuť nejaké názory k téme. Bude to trošku dlhšie (aby ste si vedeli predstaviť situáciu), tak vďaka za každú námahu si to prečítať.
Mám priateľa už veľmi dlhú dobu a máme vzťah, kedy sme obaja najradšej stále spolu. Kamarátov tiež nemáme milión, takže sa s nikým iným ani nestýkame, vlastne ani na to nie je čas. Ja študujem a to ani nie v mojom meste, takže dochádzam, do toho učenie, čo je únavné a som rada, keď som doma. Priateľ pracuje väčšinou každý deň, on navyše nie je tiež z mesta, odkiaľ pochádzam ja, čo tiež komplikuje situáciu. Preto sme radi, keď môžeme byť spolu. Zas pár krát do roka sa stretnem s tak 3 naozaj kamarátkami, keď som v škole a máme nejakú medzeru, nemám problém ísť so spolužiačkami niekam do mesta, pretože som aj tak tam. Taktiež ak sme šli napr. zo školy on, alebo ja na chatu s priateľmi nebol problém. On v práci tiež nemá problém so vzťahmi, skočí niekedy za kamarátom a tak. Iba nie je čas a sme najradšej spolu. Zas tiež niektoré vzťahy sú také, že si dvaja vystačia aj samy, sú spolu, aj keď ich možno nie je toľko.
Priateľ je takej povahy, že so svojími kamarátmi, známymi nemá problém vychádzať, ale u nás v rodine (keďže s mojimi kamarátkami sa nejak nestretával) je taký tichší, uzavretejší (už ma napadlo, či to nieje kvôli blbým začiatkom, kedy s ním rodičia mali zo začiatku trošku problém). Prehodí sem tam nejaké slovo,keď sa niečoho chytí, porozpráva aj dlhšie, ale že by sám od seba začal rozvíjať nejakú debatu, to nie.