Chcem ísť na vysokú ale nemám za čo

Príspevok v téme: Chcem ísť na vysokú ale nemám za čo
Majka_8

Som študentka tretieho ročníka na Strednej škole. Teraz mám skúšky a potom maturitu. Ja viem že rozmýšľať o tom je možno ešte skoro ale mám jasné plány do budúcnosti a chcem si ich splniť za každú cenu. chcem ísť študovať na vysokú školu (psychologickú) Problém je v tom že by som potrebovala financie (dosť veľké) ktoré nemám. Chcem ísť strašne tento rok do zahraničia na nejakú brigádu ale bojím sa, že ma oklamú kedže sa to často stáva a najčastejšie to ide cez známosti, ktoré ja nemám. Chcela by som Vás poprosiť či o niečom neviete. Ďakujem

javor24

Majka_8: ja som bol cez leto na brigade v Nemecku, sprostredkuje to jedna pani, ak by si mala zaujem, mozem ti dat na nu email..

co sa tyka tej psychologie, radsej by som si to premyslel dvakrat, kamaratka to studovala a hovorila, ze keby skor vedela ako je to s uplatnenim, tak by si tam nikdy nepodala prihlasku..

moooncaaa

a zaleži aj kde by si chcela študovať, ak v BA, tak aj popri dennom študiu tam maš množtvo priležitosti privirobiť si na brigadach ako čašnička či opatrovanim deti

moooncaaa

je to len na tebe, ak vieš 100% jazyk skus vycestoavať, informuj sa o nejakych dobrych agenturach, aby ťa neoblafli alebo na vlastnu pasť ale hlavne musiš vedieť fakt dobre hovoriť, ak sa niečo prihodi predsalen, aby si si vedela pomocť aj sama, lebo na agentury sa isto neda uplne spolahnuť
ale študovať možeš napaokon aj popri zametnani, ak pracuješ v škole budu o niečo ustretovejši ako k dennym študentom a dohodnuť sa vieš aj so zamestnavateľom,, že potrebuješ na dve hodinky vypadnuť z prace na skušku a dalši den zase zostaneš nadčas

Martina210

Camembert

ahoj a nenapisal si v com podnikas?
Vela ludi co musia mat zivnost lebo by ich nezamestnali napr.v blave-volkswagen. Si mysli ze uz podnika :-) :-) :-)

Iba Katka