Ako často ste s partnerom v kontakte

Príspevok v téme: Ako často ste s partnerom v kontakte
asdfghjkl

Myslím teraz také páriky, ktoré majú tak od 18 do 25 rokov, teda nie sú manželia, nemajú deti, sami ešte bývajú s rodičmi a buď študujú alebo pracujú, ak nie oboje naraz. Koľkokrát do týždňa máte na seba čas sa strenút? A keď sa nestretávate, tak aspon komunikujete telefonátmi, smskami či chatujete? Viete byť niekedy aj pár dní bez toho, aby ste vedeli čo váš priteľ/priateľka robí? Hlavne ma zaujímajú páry, ktoré prekonali počiatočnú fázu pobláznenosti vo vzťahu a vedia, že v živote sú aj iné priority.

nataly123123

mi sme spolu skoro už 4 roky, zo začiatku sme bývali spolu tak 3, 4, krát do týždna...a teraz sme spolu každý den, ale nebývame spolu..ja mám 24 ešte študujem a on 25 už pracuje...ja si zas myslím že také pobláznenie zo seba máme teraz, ked si predstavím tie začiatky teraz je to ovela lepšie.
nerieš to kolko si s ním, ked ti vyhovuje a robí ťa sťastou vidieť ho každý den, tak nič nerieš.

Bea788

Sme spolu 1a pol roka. Obaja studujeme a byvame s rodicmi (ja 18 on 20) obcas brigada-to skor vynikocne. Sme spolu kazdy den fyzicky, max ked niekam ideme s rodicmi spolu nie sme (to preesemeskujeme cely den). Ak na seba nemame cez den cas napr. Kvoli skole tak sa stretneme aspon vecer na hodinku a ideme na prechadzku. Tak ale kladne je, ze byvame iba o ulicu dalej tak aj tak sa da

DontWorry

My sme spolu tri roky a tak ako sme na zaciatku spolu travili cas, tak je to aj teraz. Cize ked vyjde cas tak vtedy sme spolu. Niekedy aj 6x za tyzden niekedy menej. Ak spolu nie sme tak urcite si napiseme cez net a ak nie net tak minimalne smska denne. Este ani raz sa nestalo, ze by sme sa sebe neozvali, nezavolali a podobne. Neurcujeme si, ze dnes sa uvidime a zajtra nie. Je to cele o spontannosti. Dakedy ani neplanujeme a len tak sa postavime a ideme jeden k druhemu, ci uz on ku mne alebo ja za nim ;)

sampon