Je možné schudnúť pri takejto strave?

Príspevok v téme: Je možné schudnúť pri takejto strave?
milanko333

Dobrý den,

chcel by som schudnúť nejaké to kilečko a tak som sa začal zdravo stravovať, teda aspom si to myslím. Taktiež by som chcel poprosiť o radu skúsenejších, či je možné pri takomto jedálnonm lístku niečo zhodiť.

Raňajky: vajíčka (klasická praženica)

Obed: kuracie, rybie alebo hovädzie mäsko, ako prílohu volím varenú alebo na masle robenú zeleninu.

Olovrant: opäť kuracie, rybie alebo hovädzie mäsko so šalátom z čerstvej zeleniny a trochou dresingu.

Večera: zas nejaké to mäsko s trochou ryže a kúskom varenej zeleniny.

Všetko jem bez akýchkoľvek omáčok, môj pitný režim pozostáva len z čistej vody alebo neperlivej minerálky a všetko sú to malé porcie. Pohybu mám dosť na koľko pracujem ako čašník v Nemecku :)Keď príde chuť na sladké tak si dám buď mandarinku, kiwi, niekedy čokoládu. Ale to len tak jeden, max. dva dni v týždni.

Tak čo, myslíte si že môžem schudnúť takouto stravou? Prípadne ako to mám upraviť aby som schudol?
Ďakujem za rady, názory, postrehy :)

milanko333

Zdravim vas priatelia,

tak uz som zhodil nejake kila a chcel by som sa vas este nieco opytat. Zmena jedalnicka zo stareho na novy mi prospeje alebo uskodi?

Ranajky: prazenaca s dvoma cherry paradajkami a par kolieskami uhorky

Desiata: 150 g bieleho jigurtu s kuskami cerstveho ovocia (ananas, jablko, mandarinka,...)

Obed: 200 g cottage cheese k tomu salat z cerstvej zeleniny (salat, paradajka, mrkva, uhorka)

Olovrant: 125g mozarella

Vecera: rybie alebo kuracie maso 150g a ako priloha dusena zelenina (je to ta mrazena zelenina kde je mrkva, brokolica, zelena fazula, karfiol atd...)

Bojim sa hlavne toho ovocia na desiatu lebo obsahuje cukor. Inac by to malo byt v pohode. Co myslite??? Poradte mi prosim.

Vopred dakujem

Job My

Ja by som Vám všetkým určite odporučil čistý Aloe gel a nejaké tie doplnky k tomu. Ja mám veľmi dobré osobné skúsenosti. Pozrite sa na