Ako sa naučiť anatómiu lebky??? Som zúfalá

klimta.

haloo dievčulo :))..nezabúdaj na akej škole si! Nie je to jednoduché..bohužiaľ ani nebude,ale nevešaj hlavu ..
ak aj dostaneš tretie Fx ..o to viac budeš motivovaná aby si sa na ďalšie cvika dokonale pripravila

ja síce študujem medicínu,nie veterinu, ale lebky bola pre mna z anatomie jednoznačne najtazsia..

možno budeš mat v pondelok šťastie..veď uvidis.. :) Skús s tým este trosku pohnúť a hlavne sa nevzdavaj!!:) Držím palciska :)

pippi555

Veterina?? :) absolvovala som si to... Aj tu lebku presne :) ja som sa to ucila nahlas, citala som si skripta a ukazovala som si to na lebke, stale dookola sa uc jednu kost, precitaj zo skript, ukaz si to na lebke, potom to zopakuj spamati. Uc sa najprv vsetky forameny na danej kosti, potom neviem marga, plochy atd... Prosto sa to uc systematicky, nie vsetko naraz :) uvidis ze to zvladnes :) v kosiciach si? :)

lucia5678

máme taký systém, že pred každým cvikom nás skúšajú, a pri 5Fx už letíš zo školy, opravy sú až v 13 týždni a môžem opravovať max.4 zápočty... ja už mám 2 Fx a to niesme ešte ani v polke semestra (ale z toho jedno bola naozaj nespravodlivé), preto sa mám chuť na tú školu vysrať, už som naozaj stratila všetku motiváciu :( a táto lebka... ach bože

klimta.

ahoj :)
asi ta hneď na úvod sklamem :),ale zázrak na tento druh problému asi neexistuje :)

momentálne si v časovom strese- co je psychicky dosť náročné..poznám to

píšete test? Máš možnosť opravy o týžden? Pretoze bohužiaľ,musíš tomu venovať toľko času,koľko to vyzaduje :)
neviem aký systém máte,ale určite to budeš potrebovať na skúšku..takze vsetko co odflaknes,ta tak ci onak dozenie,,

nauč sa koľko stihneš a vladzes,..ak máte možnosť opakovať tak to dáš o týžden :)

lucia5678

Ďakujem, všetko mám pozvýrazňované, ale niako mi to nejde, proste na to asi nemám mozgovú kapacitu alebo čo, neviem tam nájsť všetky tie forameny, + ešte kopa medzidruhovych rozdielov, mam chut sa na to vysrat :-/

KikaP