Práca - živí ma a ničí

Príspevok v téme: Práca - živí ma a ničí
Katka5333

Ahojte. Sama strácam nadhľad a utápam sa v tomto probléme, tak som myslela, že mi možno pomôže, keď sa z toho trochu vyrozprávam a prečítam si názory niekoho iného. Pracujem ako obchodný zástupca, je to náročné, ale to mi až tak neprekáža. V jednej firme som dva a pol roka. Ide to, čo sa výsledkov týka, teda raz som hore, raz dole, ale aj to je okej.
Každé ráno bojujem s tým ísť do terénu a fungovať, oslovovať ľudí a nepočúvať nekonečné výhovorky. Aby ste si nemysleli, nie som žiaden podomový predajca a to čo ponúkam reálne ľudia potrebujú.
Do všetkého som sa vždy púšťala na sto percent a teraz mi to nejde, nedokážem sa prinútiť. Keď už si naplánujem stretnutia, tak je to okej, vždy to zvládnem, ale ťažké je pre mňa vstať a ísť z domu a navolať si stretnutia. A hlavne takto fungovať dlhodobo. Nevidím zmysel v tom, čo robím, mám si vytvárať dobré vzťahy s ľuďmi, ktorí sú, ehm ako by som to slušne, komerčne zameraní(a to mi je skutočne proti srsti)...
Viem, že by som mohla zmeniť, ale na tie peniaze som absolútne odkázaná a výpadok čo i len na jeden mesiac si teraz nemôžem dovoliť. A hlavne si myslím, že by takáto kríza mohla na mňa prísť aj v inej firme. Chcem zmeniť seba, ale neviem ako a sama si s tým neviem rady. Prosím neodsudzujte ma, vážim si, že mám prácu a sama som zo seba znechutená, že som takáto. Vždy som robila aj prácu za iných, na nikoho som sa nespoliehala, lebo som vedela, že to nikto neurobí tak dobre ako ja. A teraz... Niečo čo som mohla urobiť pred mesiacom odkladám, neviem si plánovať, nemám sebadisciplínu... Urobila som aj pár kiksov v práci, nie je to nič, čo by mohlo ohroziť firmu, ale predtým by sa mi to nikdy nestalo.
Mali ste niekedy podobný problém?

driverglasse