Stava sa z neho namysleny snob

Príspevok v téme: Stava sa z neho namysleny snob
neista som

Priatel sa vratil po pol roku z Irska. No po navrate je ako vymeneny. Zmenil sa v spravani, je velmi sebavedomy a doslova namysleny. Pohrda vsetkym v meste a stale porovnava s mestom kde za ten polrok zil. Vsetko je tu na svk biedne, mizerne, nemoderne a zaostale. On sam sa zacal obliekat tak ako sa dovtedy neobliekal. Predtym nedbal velmi na vyzor a teraz chodi zrazu do kadernictva, nakupuje satstvo lebo ako vravi musi byt cool nie ako slovenski dedinski gacovia, chodi len do vyberanych restik a kaviarni lebo on sa chce najest na urovni. Pohrdat zacal aj mnou. Vraj niesom velmi na urovni, nemam sa bavit s tou a tou, co to mam za blbe kamosky, mam si najst novu pracu a nie taku podradnu, pracujem ako predavacka v textile ale ja som rada, ze v dnesnej dobe vobec pracu mam a niezeby som este frflala ako on. Keca mi do toho ako sa mam obliekat co predtym nerobil a bolo mu to v podstate jedno. Este aj do ucesu mi zacal kecat. Ja ho nespoznavam. Meni sa v snoba a lezie mi na nervy z toho aky mudry a sikovny je zrazu, ze vsetko vie len on najlepsie, len on to dokaze, len o vie ako co treba spravit, len on on on ....