Introverti...

Príspevok v téme: Introverti...
dixit

možno to bude príliš všeobecná otázka, ale skrátka neviem, ako na neho... sama som introvert, no priateľ je ešte väčší a vždy, keď ho dačo trápi (špeciálne niečo týkajúce sa nás oboch, či nášho vzťahu), tak sa odmlčí a neozýva sa, a keď mu napíšem ja, tak reaguje veľmi stručne, dakedy dokonca vôbec... iba ak už vidí, že sa oňho začínam báť, tak mi napíše, že je ok, ale inak... vídame sa väčšinou len cez víkendy, keďže ešte študujem; cez týždeň si zvykneme písať, ale teraz má zasa mlčanlivé obdobie a ja - ako vždy - neviem, ako to spracovať (len toľko je mi jasné, že ho nemám bombardovať dotieravými otázkami či mu robiť nejaké výčitky :)). keď aj tuším, čo ho trápi, ale chcela by som vedieť, či je lepšie ho nechať úplne na pokoji a nepísať mu, kým sa sám neozve, alebo mu môžem aspoň dať najavo, že som tu pre neho, že ho ľúbim atď... alebo sa mám pokúsiť "vypáčiť" z neho, v čom je problém? to asi nie... aj keď, raz už som ako prvá pomenovala, čo ho trápilo (keďže vtedy som sa s tým aj ja vyrovnávala) a bol mi za to vďačný, že sám by o tom asi nezačal, ale keď som začala ja, tak sme sa o tom porozprávali...

hmmm... máte niekto s takýmto typom mužov skúsenosti, viete mi k tomu niečo poradiť?

dixit

bože môj, už zasa... keď sme boli naposledy spolu, tak sme sa už aj celkom dôverne porozprávali, zároveň bol celý čas (tj. 48 hodín) úžasne milý, pozorný, o všetko sa staral, no proste od samej lásky by ma zjedol. a teraz zas ticho, ledva niečo raz za deň vypotí, aj to len akoby z povinnosti. ja už proste neviem... pri najbližšej príležitosti sa ho spýtam, o čo mu akože ide, keď sa takto správa, že jeden týždeň mi x-krát za deň vypisuje, na nete aj sms, a druhý týždeň sotva dá vedieť, či žije... viem, že to má teraz ťažké v práci, ale to mal už aj inokedy a ku mne sa správal normálne, takže to nebude jediný dôvod jeho divného správania...

no nič... len som sa potrebovala niekde posťažovať...

dixit